충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
1,516건 중 1,516건 출력
55/76 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2009 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1081.
서명
Models of the transient behaviour of production units to optimize the aggregate material flow 미리보기
저자
Missbauer, H.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1082.
서명
Moderate Copy Complexity Enhances the Persuasiveness of Direct Marketing 미리보기
저자
Lowrey, T.M.; Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1083.
서명
Moderate Copy Complexity Enhances the Persuasiveness of Direct Marketing 미리보기
저자
Lowrey, T.M.; Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1084.
서명
Moderate Secularism and Multiculturalism 미리보기
저자
Modood, T.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1085.
서명
Moderate Secularism, Difference Sensitivity and Contextualism: A Rejoinder to Modood 미리보기
저자
Laegaard, S.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1086.
서명
Moderating effect of personal innovativeness on mobile-RFID services: Based on Warshaw's purchase intention model 미리보기
저자
Jeong, N.; Yoo, Y.; Heo, T. Y.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1087.
서명
Moderating Effects of Emotion on the Perceived Fairness of Price Increases 미리보기
저자
Heussler, T.; Huber, F.; Meyer, F.; Vollhardt, K.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1088.
서명
Moderating Effects of Emotion on the Perceived Fairness of Price Increases 미리보기
저자
Heussler, T.; Huber, F.; Meyer, F.; Vollhardt, K.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1089.
서명
Moderating effects of gender and organizational level between role stress and job satisfaction among hotel employees 미리보기
저자
Kim, B. P.; Murrmann, S. K.; Lee, G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1090.
서명
Moderating role of involvement in building a retail brand 미리보기
저자
Swoboda, B.; Haelsig, F.; Schramm-Klein, H.; Morschett, D.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1091.
서명
Moderating Role of Member Identification on the Relationship Between Network Centrality and Opinion Leadership / Satisfaction 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1092.
서명
Moderating Role of Member Identification on the Relationship Between Network Centrality and Opinion Leadership / Satisfaction 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1093.
서명
Moderating role of subordinates' attitudes on transformational leadership and effectiveness: A multi-cultural and multi-level perspective 미리보기
저자
Jung, D.; Yammarino, F. J.; Lee, J. K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1094.
서명
Moderating role of team identification on the relationship between service quality and repurchase intentions among spectators of professional sports 미리보기
저자
Theodorakis, N. D.; Koustelios, A.; Robinson, L.; Barlas, A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1095.
서명
Moderating the collective and self-efficacy relationship 미리보기
저자
Lev, S.; Koslowsky, M.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1096.
서명
Moderation of an ideological party 미리보기
저자
Pokladnikova, V.; Yildiz, M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1097.
서명
Modern Childhood and the Challenge to Policy-makers 미리보기
저자
HARKER, L.
발행처
Blackwell Publishing Ltd
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1098.
서명
The modern corporation and private property 미리보기
저자
Adolf A. Berle and Gardiner C. Means ; with a new introduction by Murray L. Weidenbaum and Mark Jensen
발행처
Transaction Publishers
원문제공시작년
2009
자료유형
단행본 단행본 원문복사 신청
원문제공마감년
1099.
서명
Modern equity:by Jill E. Martin 미리보기
저자
Martin, Jill E
발행처
Sweet & Maxwell
원문제공시작년
2009
자료유형
단행본 단행본 원문복사 신청
원문제공마감년
1100.
서명
Modernising and Harmonising Consumer Contract Law, Manchester, 12. - 13. Januar 2009 미리보기
저자
Scholes, A.N.
발행처
C.H. BECK
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 다음 맨뒤

하단메뉴