충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
1,516건 중 1,516건 출력
75/76 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2009 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1481.
서명
The missing link which was already there: Building operators and energy management in non-residential buildings 미리보기
저자
Aune, M.; Berker, T.; Bye, R.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1482.
서명
The model client framework: resources to help Australian Government agencies to promote safe construction 미리보기
저자
Lingard, H.; Blismas, N.; Cooke, T.; Cooper, H.
발행처
EMERALD
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1483.
서명
The modelling of stock returns conditionally to the classes of volatility on the French market 미리보기
저자
Ellouz, S.
발행처
Inderscience
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1484.
서명
The moderating effect of control systems on the relationship between commission and salesperson intrinsic motivation in a customer oriented environment 미리보기
저자
Mallin, M. L.; Pullins, E. B.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1485.
서명
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers 미리보기
저자
Sanchez-Franco, M. J.; Ramos, A. F.; Velicia, F. A.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1486.
서명
The moderating effect of political skill on the demographic dissimilarity ? Leader?member exchange quality relationship 미리보기
저자
Brouer, R. L.; Duke, A.; Treadway, D. C.; Ferris, G. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1487.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1488.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1489.
서명
The moderating effect of the business strategic orientation on eCommerce adoption: Evidence from UK family run SMEs 미리보기
저자
Wang, Y.; Ahmed, P. K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1490.
서명
The moderating effects of home region orientation on R&D investment and international SME performance: Lessons from Korea 미리보기
저자
Lee, I. H.; Marvel, M. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1491.
서명
The moderating effects of organizational culture on the relationships between leadership behaviour and organizational commitment and between organizational commitment and job satisfaction and performance 미리보기
저자
Yiing, L. H.; Ahmad, K. Z.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1492.
서명
The moderating influence of client sophistication on relationships within business-to-business credence service markets 미리보기
저자
Garry, T.; Harwood, T.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1493.
서명
The moderating role of barriers on the relationship between drivers to supply chain integration and firm performance 미리보기
저자
Jr, R. G.; Chen, H.; Upreti, R.; Fawcett, S. E.; Adams, F. G.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1494.
서명
The moderating role of price consciousness on the effectiveness of price discounts and premium promotions 미리보기
저자
Palazon, M.; Delgado, E.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1495.
서명
The moderating role of reward systems in the relationship between market orientation and new product performance in China 미리보기
저자
Wei, Y. S.; Atuahene-Gima, K.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1496.
서명
The Moderating Role of Social Networks in Loss Aversion: Testing How Consumption in Network Subcultures Can Strengthen Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Richardson, R.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1497.
서명
The Moderating Role of Social Networks in Loss Aversion: Testing How Consumption in Network Subcultures Can Strengthen Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Richardson, R.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1498.
서명
The money laundering risk posed by low-risk financial products in South Africa: Findings and guidelines 미리보기
저자
Koker, L. d.
발행처
HENRY STEWART PUBLICATIONS
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1499.
서명
The moneyless free time 미리보기
저자
Kaskarelis, I. A.
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1500.
서명
The monitoring test for the stability of regression models with nonstationary regressors 미리보기
저자
Lee, S.; Park, S.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 71 72 73 74 75 76 

하단메뉴