주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
20
건 중
20
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2012
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(20)
저자
Adams, L.; Geuens, M.; Tessitore, T.
(1)
Arsel, Z.; Bean, J.
(1)
Balbo, L.; Pomery, E.; Gavard-Perret, M.-L.; Salovey, P.
(1)
Bartels, D.; McGraw, A.P.
(1)
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
(1)
Eisend, M.; Kuster-Rohde, F.
(1)
Elder, R.S.; Mourey, J.A.
(1)
Hernandez, M.; Arsena, A.R.; Lee, J.; Shrum, L.J.
(1)
Herzog, W.; Hammerschmidt, M.
(1)
Huang, H.H.; Elliott, R.
(1)
Jiraporn, N.; Desai, K.K.
(1)
Kim, K.-J.; Park, J.
(1)
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
(1)
Lee, J.A.; Soutar, G.N.; Daly, T.M.
(1)
Leonard, B.; Warren, C.; McGraw, A.P.
(1)
Mulder, M.; Wan, F.; Dahl, D.W.
(1)
Shen, F.
(1)
Vandecasteele, B.; Geuens, M.
(1)
Weinberger, R.; Hemetsberger, A.
(1)
Xie, G.-X.; Chang, H.
(1)
더보기
(15)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(20)
발행년도
2012
(20)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Meta-analysis on the Effectiveness of Publicity versus Advertising
저자
Eisend, M.; Kuster-Rohde, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Maintenance versus Attainment Goals: Influence of Self-Regulation Goal Type on Goal Pursuit Behaviors
저자
Jiraporn, N.; Desai, K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Make a Funny: Humor Production and the Benign Violation Theory
저자
Leonard, B.; Warren, C.; McGraw, A.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Making and Consuming Places: From Discrete Things to the Big Picture
저자
Arsel, Z.; Bean, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Male Interpretation of Idealized Model Images in Advertising-A Cross Cultural Study
저자
Huang, H.H.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Maneuvering or Cheating? Perspective-taking and Numerical Anchoring in Price Negotiation
저자
Xie, G.-X.; Chang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Market Scarcity and Persuasion: An Information Congruity Perspective
저자
Shen, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Match-Up Effects Happen for a Reason: The Impact of Activating Persuasion Knowledge on Endorser Effectiveness
저자
Adams, L.; Geuens, M.; Tessitore, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Materialism and Affective Forecasting Error: Implications for Subjective Well-Being
저자
Hernandez, M.; Arsena, A.R.; Lee, J.; Shrum, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Measuring Associations Across Cultures: A Comparison of Best-Worst and Rating Methods
저자
Lee, J.A.; Soutar, G.N.; Daly, T.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Men, Bags and The City - Male's Adoption of Non-Traditional Gender Aesthetics
저자
Weinberger, R.; Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Mere Proactivity Effects of Sales-related Service Offerings: A Field Experiment
저자
Herzog, W.; Hammerschmidt, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Message Framing of Health Communications: Effects on Pap Exam Attitude and Intention
저자
Balbo, L.; Pomery, E.; Gavard-Perret, M.-L.; Salovey, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Metaphors in Advertising: Cognitive Flexibility Matching Perspective
저자
Kim, K.-J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mixed Origins, Diverse Preferences: Consumption Compromises in Contemporary Homes
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Mixing It Up: The Effects of Cognitive Contrasting on Cognitive Resource Availability and Advertisement Recall
저자
Elder, R.S.; Mourey, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Mood Matching: The Importance of Fit between Moods Elicited by TV Programs and Commercials
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Moral Flexibility in Consumer Judgment and Choice
저자
Bartels, D.; McGraw, A.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Mortality Salience and Foreign Product Evaluation: An Important Moderator
저자
Mulder, M.; Wan, F.; Dahl, D.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Motivated Consumer Innovativeness: Concept, Measurement and Validation
저자
Vandecasteele, B.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴