충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Meta-analysis on the Effectiveness of Publicity versus Advertising 미리보기
저자
Eisend, M.; Kuster-Rohde, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Maintenance versus Attainment Goals: Influence of Self-Regulation Goal Type on Goal Pursuit Behaviors 미리보기
저자
Jiraporn, N.; Desai, K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Make a Funny: Humor Production and the Benign Violation Theory 미리보기
저자
Leonard, B.; Warren, C.; McGraw, A.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Making and Consuming Places: From Discrete Things to the Big Picture 미리보기
저자
Arsel, Z.; Bean, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Male Interpretation of Idealized Model Images in Advertising-A Cross Cultural Study 미리보기
저자
Huang, H.H.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Maneuvering or Cheating? Perspective-taking and Numerical Anchoring in Price Negotiation 미리보기
저자
Xie, G.-X.; Chang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Market Scarcity and Persuasion: An Information Congruity Perspective 미리보기
저자
Shen, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Match-Up Effects Happen for a Reason: The Impact of Activating Persuasion Knowledge on Endorser Effectiveness 미리보기
저자
Adams, L.; Geuens, M.; Tessitore, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Materialism and Affective Forecasting Error: Implications for Subjective Well-Being 미리보기
저자
Hernandez, M.; Arsena, A.R.; Lee, J.; Shrum, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Measuring Associations Across Cultures: A Comparison of Best-Worst and Rating Methods 미리보기
저자
Lee, J.A.; Soutar, G.N.; Daly, T.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Men, Bags and The City - Male's Adoption of Non-Traditional Gender Aesthetics 미리보기
저자
Weinberger, R.; Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Mere Proactivity Effects of Sales-related Service Offerings: A Field Experiment 미리보기
저자
Herzog, W.; Hammerschmidt, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Message Framing of Health Communications: Effects on Pap Exam Attitude and Intention 미리보기
저자
Balbo, L.; Pomery, E.; Gavard-Perret, M.-L.; Salovey, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Metaphors in Advertising: Cognitive Flexibility Matching Perspective 미리보기
저자
Kim, K.-J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mixed Origins, Diverse Preferences: Consumption Compromises in Contemporary Homes 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Mixing It Up: The Effects of Cognitive Contrasting on Cognitive Resource Availability and Advertisement Recall 미리보기
저자
Elder, R.S.; Mourey, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Mood Matching: The Importance of Fit between Moods Elicited by TV Programs and Commercials 미리보기
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Moral Flexibility in Consumer Judgment and Choice 미리보기
저자
Bartels, D.; McGraw, A.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Mortality Salience and Foreign Product Evaluation: An Important Moderator 미리보기
저자
Mulder, M.; Wan, F.; Dahl, D.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Motivated Consumer Innovativeness: Concept, Measurement and Validation 미리보기
저자
Vandecasteele, B.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴