주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
22
건 중
22
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2014
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(22)
저자
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
(1)
Camilleri, A.R.; Larrick, R.P.
(1)
Challagalla, G.; Murtha, B.R.; Jaworski, B.
(1)
Dahlquist, S.H.; Griffith, D.A.
(1)
Durante, K.M.; Griskevicius, V.; Cantu, S.M.; Simpson, J.A.
(1)
Eighmey, J.
(1)
Ghoshal, T.; Yorkston, E.; Nunes, J.C.; Boatwright, P.
(1)
Houston, M.J.
(1)
Koschate-Fischer, N.; Cramer, J.; Hoyer, W.D.
(1)
Kumar, V.
(1)
Kumar, V.; Sunder, S.; Leone, R.P.
(1)
Kumar, V.; Zhang, X.; Luo, A.
(1)
Lund, D.J.; Marinova, D.
(1)
Salisbury, L.C.
(1)
Schmitz, Christian; Ganesan, Shankar
(1)
Shah, D.; Kumar, V.; Kim, K.H.
(1)
Strenio, A.J.
(1)
Tirunillai, S.; Tellis, G.
(1)
White, K.; Simpson, B.; Argo, J.J.
(1)
Wilkie, W.L.
(1)
Yadav, M.S.; Pavlou, P.A.
(1)
Yang, S.; Lynn, M.
(1)
더보기
(17)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(13)
American Marketing Association]
(9)
발행년도
2014
(22)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Making Choices While Smelling, Tasting, and Listening: The Role of Sensory (Dis)similarity When Sequentially Sampling Products
저자
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Managing Customer and Organizational Complexity in Sales Organizations
저자
Schmitz, Christian; Ganesan, Shankar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Managing Customer Profits: The Power of Habits
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Kim, K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Managing Revenue Across Retail Channels: The Interplay of Service Performance and Direct Marketing
저자
Lund, D.J.; Marinova, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Marketing Doctrine: A Principles-Based Approach to Guiding Marketing Decision Making in Firms
저자
Challagalla, G.; Murtha, B.R.; Jaworski, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Marketing in Computer-Mediated Environments: Research Synthesis and New Directions
저자
Yadav, M.S.; Pavlou, P.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Marketing Trade Craft at the Trade Commission
저자
Strenio, A.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Measuring and Managing a Salesperson's Future Value to the Firm
저자
Kumar, V.; Sunder, S.; Leone, R.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Metric and Scale Design as Choice Architecture Tools
저자
Camilleri, A.R.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Minimum Payment Warnings and Information Disclosure Effects on Consumer Debt Repayment Decisions
저자
Salisbury, L.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Mining Marketing Meaning from Chatter: Strategic Brand Analysis of Big Data Using Latent Dirichlet Allocation
저자
Tirunillai, S.; Tellis, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Modeling Customer Opt-In and Opt-Out in a Permission-Based Marketing Context
저자
Kumar, V.; Zhang, X.; Luo, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Moderating Effects of the Relationship Between Private Label Share and Store Loyalty
저자
Koschate-Fischer, N.; Cramer, J.; Hoyer, W.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Money, Status, and the Ovulatory Cycle
저자
Durante, K.M.; Griskevicius, V.; Cantu, S.M.; Simpson, J.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
More Evidence Challenging the Robustness and Usefulness of the Attraction Effect
저자
Yang, S.; Lynn, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Multidyadic Industrial Channels: Understanding Component Supplier Profits and Original Equipment Manufacturer Behavior
저자
Dahlquist, S.H.; Griffith, D.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Multiple Reference Points in Sequential Hedonic Evaluation: An Empirical Analysis
저자
Ghoshal, T.; Yorkston, E.; Nunes, J.C.; Boatwright, P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
My Experience as Deputy Assistant Director for National Advertising at the Federal Trade Commission
저자
Eighmey, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
My JMR Editorship: A Life of π
저자
Houston, M.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
My Memorable Experiences as a Marketing Academic at the Federal Trade Commission
저자
Wilkie, W.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴