충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Making Choices While Smelling, Tasting, and Listening: The Role of Sensory (Dis)similarity When Sequentially Sampling Products 미리보기
저자
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Managing Customer and Organizational Complexity in Sales Organizations 미리보기
저자
Schmitz, Christian; Ganesan, Shankar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Managing Customer Profits: The Power of Habits 미리보기
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Kim, K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Managing Revenue Across Retail Channels: The Interplay of Service Performance and Direct Marketing 미리보기
저자
Lund, D.J.; Marinova, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Marketing Doctrine: A Principles-Based Approach to Guiding Marketing Decision Making in Firms 미리보기
저자
Challagalla, G.; Murtha, B.R.; Jaworski, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Marketing in Computer-Mediated Environments: Research Synthesis and New Directions 미리보기
저자
Yadav, M.S.; Pavlou, P.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Marketing Trade Craft at the Trade Commission 미리보기
저자
Strenio, A.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Measuring and Managing a Salesperson's Future Value to the Firm 미리보기
저자
Kumar, V.; Sunder, S.; Leone, R.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Metric and Scale Design as Choice Architecture Tools 미리보기
저자
Camilleri, A.R.; Larrick, R.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Minimum Payment Warnings and Information Disclosure Effects on Consumer Debt Repayment Decisions 미리보기
저자
Salisbury, L.C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Mining Marketing Meaning from Chatter: Strategic Brand Analysis of Big Data Using Latent Dirichlet Allocation 미리보기
저자
Tirunillai, S.; Tellis, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Modeling Customer Opt-In and Opt-Out in a Permission-Based Marketing Context 미리보기
저자
Kumar, V.; Zhang, X.; Luo, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Moderating Effects of the Relationship Between Private Label Share and Store Loyalty 미리보기
저자
Koschate-Fischer, N.; Cramer, J.; Hoyer, W.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Money, Status, and the Ovulatory Cycle 미리보기
저자
Durante, K.M.; Griskevicius, V.; Cantu, S.M.; Simpson, J.A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
More Evidence Challenging the Robustness and Usefulness of the Attraction Effect 미리보기
저자
Yang, S.; Lynn, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Multidyadic Industrial Channels: Understanding Component Supplier Profits and Original Equipment Manufacturer Behavior 미리보기
저자
Dahlquist, S.H.; Griffith, D.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Multiple Reference Points in Sequential Hedonic Evaluation: An Empirical Analysis 미리보기
저자
Ghoshal, T.; Yorkston, E.; Nunes, J.C.; Boatwright, P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
My Experience as Deputy Assistant Director for National Advertising at the Federal Trade Commission 미리보기
저자
Eighmey, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
My JMR Editorship: A Life of π 미리보기
저자
Houston, M.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
My Memorable Experiences as a Marketing Academic at the Federal Trade Commission 미리보기
저자
Wilkie, W.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴