주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
10
건 중
10
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2016
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(10)
저자
Bahl, Shalini; Milne, George R.; Ross, Spencer M.; Mick, David Glen; Grier, Sonya A.; Chugani, Sunaina K.; Chan, Steven S.; Gould, Stephen; Cho, Yoon-Na; Dorsey, Joshua D.
(1)
Barrios, Andrés; de Valck, Kristine; Shultz, Clifford J.; Sibai, Olivier; Husemann, Katharina C.; Maxwell-Smith, Matthew; Luedicke, Marius K.
(1)
Edeling, Alexander; Fischer, Marc
(1)
Hohenberg, Sebastian; Homburg, Christian
(1)
Horsky, Dan; Horsky, Sharon; Zeithammer, Robert
(1)
Kumar, V.
(1)
Larivière, Bart; Keiningham, Timothy L.; Aksoy, Lerzan; Yalçin, Atakan; Morgeson, Forrest V.; Mithas, Sunil
(1)
Ozanne, Lucie K.; Phipps, Marcus; Weaver, Todd; Carrington, Michal; Luchs, Michael; Catlin, Jesse; Gupta, Shipra; Santos, Nicholas; Scott, Kristin; Williams, Jerome
(1)
Wedel, Michel; Kannan, P. K.
(1)
Yakobovitch, Nadav; Grinstein, Amir
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(7)
American Marketing Association]
(3)
발행년도
2016
(10)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Managing the Tensions at the Intersection of the Triple Bottom Line: A Paradox Theory Approach to Sustainability Management
저자
Ozanne, Lucie K.; Phipps, Marcus; Weaver, Todd; Carrington, Michal; Luchs, Michael; Catlin, Jesse; Gupta, Shipra; Santos, Nicholas; Scott, Kristin; Williams, Jerome
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Marketing Analytics for Data-Rich Environments
저자
Wedel, Michel; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Marketing as a Means to Transformative Social Conflict Resolution: Lessons from Transitioning War Economies and the Colombian Coffee Marketing System
저자
Barrios, Andrés; de Valck, Kristine; Shultz, Clifford J.; Sibai, Olivier; Husemann, Katharina C.; Maxwell-Smith, Matthew; Luedicke, Marius K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Marketing's Impact on Firm Value: Generalizations from a Meta-Analysis
저자
Edeling, Alexander; Fischer, Marc
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Materialism and the Boomerang Effect of Descriptive Norm Demarketing: Extension and Remedy in an Environmental Context
저자
Yakobovitch, Nadav; Grinstein, Amir
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Mindfulness: Its Transformative Potential for Consumer, Societal, and Environmental Well-Being
저자
Bahl, Shalini; Milne, George R.; Ross, Spencer M.; Mick, David Glen; Grier, Sonya A.; Chugani, Sunaina K.; Chan, Steven S.; Gould, Stephen; Cho, Yoon-Na; Dorsey, Joshua D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Modeling Heterogeneity in the Satisfaction, Loyalty Intention, and Shareholder Value Linkage: A Cross-Industry Analysis at the Customer and Firm Levels
저자
Larivière, Bart; Keiningham, Timothy L.; Aksoy, Lerzan; Yalçin, Atakan; Morgeson, Forrest V.; Mithas, Sunil
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Motivating Sales Reps for Innovation Selling in Different Cultures
저자
Hohenberg, Sebastian; Homburg, Christian
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
My Reflections on Publishing in Journal of Marketing
저자
Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Modern Advertising Agency Selection Contest: A Case for Stipends to New Participants
저자
Horsky, Dan; Horsky, Sharon; Zeithammer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴