충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
11/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
My Brand and I: The Impact of Self-Construal on Self-Brand Closeness 미리보기
저자
Liu, J.; Smeesters, D.; Gijsbrechts, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
My Favorite Recipes: Recreating Emotions and Memories Through Cooking 미리보기
저자
Baker, S. M.; Karrer, H. C.; Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
My Heart Longs for More: The Role of Emotions in Assortment Size Preferences 미리보기
저자
Gu, Y.; Aydinli, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
My Pet Rock and Me: An Experimental Exploration of the Self Extension Concept 미리보기
저자
Kiesler, T.; Kiesler, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
My picture, my product: Does co-creation of a usage experience lead to positive consumer outcomes? 미리보기
저자
Krishnan, S.; Lakshmanan, A.; Forcum, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
MySimon Sez: Reducing Negative Consequences of Missed Sales via Online Shopping Agents 미리보기
저자
Andrews, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Mysterious Sights: Consumption Creolization and Identity Construction in a Postmodern World 미리보기
저자
Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
The Mammography Guidelines Controversy: What Do Women Think? 미리보기
저자
Sutton, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
The Mammography Guidelines Controversy: What Do Women Think? 미리보기
저자
Sutton, S. M.;Eisner, E. J.;Bloom, D. L.;Bloom, P. N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
The Many Meanings of Food 미리보기
저자
Guion, D.; Hafey, M.; Leonard, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
The Many Routes to Price Unfairness Perceptions 미리보기
저자
Monroe, K. B.; Xia, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
The `Masculine Mystique': Men's Involvement in Gift Giving, Gift Receipt and Gift Occasions 미리보기
저자
Otnes, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
The Meaning and Measurement of Marital Power: A Review 미리보기
저자
Webster, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
The Meaning of Border and Its Effects on Cross-Border Consumption 미리보기
저자
Ulusoy, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
The Meaning of Gifts and Greetings 미리보기
저자
Belk, R. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
The Meaning of `Product Placement' : An Interpretive Exploration of Consumers' Experiences of Television Programme Product Placement in the United Kingdom and Thailand 미리보기
저자
Tiwsakul, R.A.; Hackley, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
The Meaning of `Product Placement' : An Interpretive Exploration of Consumers' Experiences of Television Programme Product Placement in the United Kingdom and Thailand 미리보기
저자
Tiwsakul, R.A.; Hackley, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
The Meanings of Family Dinners for Young, Affluent Families in Urban China 미리보기
저자
Yu, H.; Burns, A. C.; Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 

하단메뉴