충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
12/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
221.
서명
The Meanings of Family Dinners for Young, Affluent Families in Urban China 미리보기
저자
Yu, H.; Burns, A. C.; Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
222.
서명
The Meanings of `Kod-sa-na-faeng' - Young Adults' Experiences of Television Product Placement in the UK and Thailand 미리보기
저자
Tiwsakul, A.R.; Hackley, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
The Meanings of `Kod-sa-na-faeng' - Young Adults' Experiences of Television Product Placement in the UK and Thailand 미리보기
저자
Tiwsakul, A.R.; Hackley, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
The Mediating Role of Arousal in Brand Commitment 미리보기
저자
Raju, S.; Unnava, H. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
The Mediating Role of Arousal in Brand Commitment 미리보기
저자
Raju, S.; Unnava, H. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
The Mediating Role of Consumer Conformity in E-compulsive Buying 미리보기
저자
Lee, Y.J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
The Mental Accounting of Gift Card versus Cash Gift Funds 미리보기
저자
White, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
The Mere Exposure Effect: Is It a Mere Case of Misattribution 미리보기
저자
Lee, A. Y.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
The Mirror and the Lamp, the Mask and the Elephant: A Close Reading of "Ella" 미리보기
저자
Larsen, V.;Wright, N. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
The Moderate Effect of Customer's Brand Awareness on Attitude Change of a Well-Known Brand 미리보기
저자
Huang, J.; Zhao, P.; Liu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
The Moderating Effect of Brand Commitment on Consumer Response to Logo Shape Redesign 미리보기
저자
Walsh, M. F.; Mittal, V.; Page, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
The Moderating Effect of Online Purchase Experience on the Evaluation of Online Store Attributes and the Subsequent Impact on Market Response Outcomes 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
The Moderating Effect of Online Purchase Experience on the Evaluation of Online Store Attributes and the Subsequent Impact on Market Response Outcomes 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
The Moderating Effect of Self-Monitoring on Consumer Response to Gender Role Portrayals 미리보기
저자
Czellar, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
The Moderating Effects of Learning Style and the Acquisition of Product Information on the Limits of Price Acceptability 미리보기
저자
Adaval, R.;Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
The Moderating Effects of Past Experience on Behavioral Intentions 미리보기
저자
Kidwell, B.; Jewell, R. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
The Moderating Role of Goal Compatibility on the Schema Congruity Effect 미리보기
저자
Nam, M.; Tybout, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
The Moderating Role of Need for Cognition and Counterfactual Thinking on Product Evaluation 미리보기
저자
Wang, K.-Y.; Liang, M.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 

하단메뉴