충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
7/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
Mindset-Dependent Consumer Decision Making 미리보기
저자
Maimaran, M.; Khan, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Minority Consumers' Experiences of Marketplace Discrimination in Services: A Conceptual Model of Antecedents and Customer Outcomes 미리보기
저자
Walsh, G.; McGuire, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
Mirror, Mirror, On the Web: A Lexical-Semantic Analysis of Brand Positioning 미리보기
저자
Aggarwal, P.; Vaidyanathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
Miscomprehension and Believability of Information Presented in Print Advertising 미리보기
저자
Beltramini, R. F.;Brown, S. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
Miscomprehension and Believability of Information Presented in Print Advertising 미리보기
저자
Beltramini, R. F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
Mishap or Justification? Whether Segregating Losses Is Bad or Good Depends on Responsibility for the Outcome 미리보기
저자
Goncalves, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
Mixed Emotional Experiences: Reactions to Affective Reality 미리보기
저자
Drolet, A.; Lau-Gesk, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
Mixed Emotions: Impact of Positive and Negative Emotional Content in Advertising 미리보기
저자
Olsen, G. D.; Pracejus, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
Mixed Origins, Diverse Preferences: Consumption Compromises in Contemporary Homes 미리보기
저자
Cross, S.N.N.; Gilly, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
Mixing It Up: The Effects of Cognitive Contrasting on Cognitive Resource Availability and Advertisement Recall 미리보기
저자
Elder, R.S.; Mourey, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
Moderate Copy Complexity Enhances the Persuasiveness of Direct Marketing 미리보기
저자
Lowrey, T.M.; Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
Moderate Copy Complexity Enhances the Persuasiveness of Direct Marketing 미리보기
저자
Lowrey, T.M.; Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
Moderating Effects of Emotion on the Perceived Fairness of Price Increases 미리보기
저자
Heussler, T.; Huber, F.; Meyer, F.; Vollhardt, K.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
Moderating Effects of Emotion on the Perceived Fairness of Price Increases 미리보기
저자
Heussler, T.; Huber, F.; Meyer, F.; Vollhardt, K.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
Moderating Role of Member Identification on the Relationship Between Network Centrality and Opinion Leadership / Satisfaction 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
Moderating Role of Member Identification on the Relationship Between Network Centrality and Opinion Leadership / Satisfaction 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
Moderating Shelf-Based Scarcity 미리보기
저자
Parker, J.; Lehmann, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
Moderators of Consumer Response to Promotions 미리보기
저자
Nowlis, S. M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Moderators of Consumer Response to Promotions 미리보기
저자
Nowlis, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
Monetary Promotions vs. Non-Monetary Promotions, Which Is More Effective? 미리보기
저자
Leclerc, F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴