충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
9/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
More Than Meets the Eye: The Influence of Implicit Self-Esteem on Materialism 미리보기
저자
Park, J.K.; John, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
More Than Meets the Eye: The Influence of Implicit versus Explicit Self-Esteem on Materialism 미리보기
저자
Park, J.K.; John, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
More than New, Creative Design Solution: Factors Necessary for Delivering a Creative Design in the New Product Development Process 미리보기
저자
Kwon, J.; Lee, M.; Kim, H.-R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Mortality Salience and Foreign Product Evaluation: An Important Moderator 미리보기
저자
Mulder, M.; Wan, F.; Dahl, D.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Mortality Salience and Regional Consumer Behavior Effects of Mortality Salience on Ethnocentric Consumer Behavior at a Regional Level 미리보기
저자
Marchlewski, T.; Fetchenhauer, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Mortality Salience and Regional Consumer Behavior Effects of Mortality Salience on Ethnocentric Consumer Behavior at a Regional Level 미리보기
저자
Marchlewski, T.; Fetchenhauer, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Mothers, Food, Love and Career: The Four Major Guilt Groups? The Differential Effects of Guilt Appeals 미리보기
저자
LaBarge, M. C.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Mothers, Food, Love and Career: The Four Major Guilt Groups? The Differential Effects of Guilt Appeals 미리보기
저자
LaBarge, M. C.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Mothers' Perceptions of their Control over their Children's Diets 미리보기
저자
Pettigrew, S.; Roberts, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Motivated Consumer Innovativeness: Concept, Measurement and Validation 미리보기
저자
Vandecasteele, B.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Motivational Influences in Consumer Behavior: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Zhou, R.; Sengupta, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Motivational Influences in Consumer Behavior: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Zhou, R.; Sengupta, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Motivational Influences of Social Context on Consumer Behavior 미리보기
저자
Puntoni, S.; Tavassoli, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Motivational Reasons for Misremembering Past Negative Events 미리보기
저자
Nicolao, L.; Raghunathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Motivation and Language Processing in Advertising to Bilingual Consumers 미리보기
저자
Luna, D.; Peracchio, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Motivation, Capacity, and Opportunity to Complain: Towards a Comprehensive Model of Consumer Complaint Behavior 미리보기
저자
Morel, K. P. N.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Motives for Deception in Consumer Word-of-Mouth Communication 미리보기
저자
White, K.; Argo, J. J.; Dahl, D. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Movement, Knowledge and Consumption within Elderly Care Environments 미리보기
저자
Stone, T.; Hewer, P.; Brownlie, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Movie Stars and Authors as Brand Names: Measuring Brand Equity in Experiential Products 미리보기
저자
Levin, A. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
Moving Beyond the Rabbit's Foot: Superstition and Magical Thinking in Consumer Behavior 미리보기
저자
Hamerman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴