충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
111건 중 111건 출력
1/6 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Meta-Analysis of Electronic Word-of-Mouth Elasticity 미리보기
저자
You, Ya; Vadakkepatt, Gautham G.; Joshi, Amit M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Meta-Analysis of Marketing Communication Carryover Effects 미리보기
저자
Köhler, Christine; Mantrala, Murali K.; Albers, Sönke; Kanuri, Vamsi K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Moral Dilemma 미리보기
저자
Czinkota, M.; Skuba, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Multicategory Model of Consumers' Purchase Incidence, Quantity, and Brand Choice Decisions: Methodological Issues and Implications on Promotional Decisions 미리보기
저자
Mehta, N.; Ma, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Making Choices While Smelling, Tasting, and Listening: The Role of Sensory (Dis)similarity When Sequentially Sampling Products 미리보기
저자
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Making Recommendations More Effective Through Framings: Impacts of User- Versus Item-Based Framings on Recommendation Click-Throughs 미리보기
저자
Gai, Phyliss Jia; Klesse, Anne-Kathrin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Making Warnings About Misleading Advertising and Product Recalls More Effective: An Implicit Attitude Perspective 미리보기
저자
Trendel, Olivier; Mazodier, Marc; Vohs, Kathleen D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Managerial Empathy Facilitates Egocentric Predictioins of Consumer Preferences 미리보기
저자
Hattula, Johannes D.; Herzog, Walter; Dahl, Darren W.; Reinecke, Sven
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Managerial Representations of Competitive Advantage 미리보기
저자
Day, G. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Managing Customer and Organizational Complexity in Sales Organizations 미리보기
저자
Schmitz, Christian; Ganesan, Shankar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Managing Customer Profits: The Power of Habits 미리보기
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Kim, K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Managing Laggards: The Importance of a Deep Sales Bench 미리보기
저자
Boichuk, Jeffrey P.; Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Kraus, Florian; Steenburgh, Thomas J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Managing Revenue Across Retail Channels: The Interplay of Service Performance and Direct Marketing 미리보기
저자
Lund, D.J.; Marinova, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Managing Status: How Luxury Brands Shape Class Subjectivities in the Service Encounter 미리보기
저자
Dion, Delphine; Borraz, Stéphane
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Managing the Tensions at the Intersection of the Triple Bottom Line: A Paradox Theory Approach to Sustainability Management 미리보기
저자
Ozanne, Lucie K.; Phipps, Marcus; Weaver, Todd; Carrington, Michal; Luchs, Michael; Catlin, Jesse; Gupta, Shipra; Santos, Nicholas; Scott, Kristin; Williams, Jerome
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Man Versus Machine: Resisting Automation in Identity-Based Consumer Behavior 미리보기
저자
Leung, Eugina; Paolacci, Gabriele; Puntoni, Stefano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Mapping the Play of Organizational Identity in Foreign Market Adaptation 미리보기
저자
Cayla, J.; Penaloza, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Mapping Time: How the Spatial Representation of Time Influences Intertemporal Choices 미리보기
저자
Romero, Marisabel; Craig, Adam W.; Kumar, Anand
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Market Information Processing and Organizational Learning 미리보기
저자
Sinkula, J. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Marketing Amid the Uncertainty of the Social Sector: Do Social Entrepreneurs Follow Best Marketing Practices? 미리보기
저자
Newbert, S.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴