주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
111
건 중
111
건 출력
1/6
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(107)
연간물
(4)
저자
American Marketing Association
(4)
Henry, P.; Garbarino, E.; Voola, R.
(2)
Leonard, Myron
(2)
Amaldoss, Wilfred; Shin, Woochoel
(1)
Bahl, Shalini; Milne, George R.; Ross, Spencer M.; Mick, David Glen; Grier, Sonya A.; Chugani, Sunaina K.; Chan, Steven S.; Gould, Stephen; Cho, Yoon-Na; Dorsey, Joshua D.
(1)
Bahl, S.; Milne, G.R.; Ross, S.M.; Chan, K.
(1)
Baker, R.
(1)
Barrios, Andrés; de Valck, Kristine; Shultz, Clifford J.; Sibai, Olivier; Husemann, Katharina C.; Maxwell-Smith, Matthew; Luedicke, Marius K.
(1)
Baumgartner, Hans; Weijters, Bert; Pieters, Rik
(1)
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
(1)
Boichuk, Jeffrey P.; Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Kraus, Florian; Steenburgh, Thomas J.
(1)
Bosley, Stacie; Mckeage, Kim K.
(1)
Camilleri, A.R.; Larrick, R.P.
(1)
Cayla, J.; Penaloza, L.
(1)
Challagalla, G.; Murtha, B.R.; Jaworski, B.
(1)
Chandrashekaran, M.
(1)
Chang, Hannah H.; Hung, Iris W.
(1)
Chen, Y.; Steckel, J.H.
(1)
Chen, Yubo; Ghosh, Mrinal; Liu, Yong; Zhao, Liang
(1)
Czinkota, M.; Skuba, C.
(1)
Dahlquist, S.H.; Griffith, D.A.
(1)
Dawar, N.
(1)
Day, G. S.
(1)
DeBerry-Spence, Benét; Ekpo, Akon E.; Hogan, Daniel
(1)
Dion, Delphine; Borraz, Stéphane
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(58)
American Marketing Association]
(40)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(13)
발행년도
2014
(22)
2012
(18)
2019
(11)
2015
(10)
2016
(10)
2013
(9)
1993
(6)
2018
(6)
1994
(4)
2017
(4)
1980
(3)
1997
(3)
1967
(1)
1989
(1)
1992
(1)
1995
(1)
1996
(1)
더보기
(12)
더보기 취소
언어
영어
(4)
소장처
중앙도서관
(4)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Meta-Analysis of Electronic Word-of-Mouth Elasticity
저자
You, Ya; Vadakkepatt, Gautham G.; Joshi, Amit M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Meta-Analysis of Marketing Communication Carryover Effects
저자
Köhler, Christine; Mantrala, Murali K.; Albers, Sönke; Kanuri, Vamsi K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Moral Dilemma
저자
Czinkota, M.; Skuba, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Multicategory Model of Consumers' Purchase Incidence, Quantity, and Brand Choice Decisions: Methodological Issues and Implications on Promotional Decisions
저자
Mehta, N.; Ma, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Making Choices While Smelling, Tasting, and Listening: The Role of Sensory (Dis)similarity When Sequentially Sampling Products
저자
Biswas, D.; Labrecque, L.I.; Lehmann, D.R.; Markos, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Making Recommendations More Effective Through Framings: Impacts of User- Versus Item-Based Framings on Recommendation Click-Throughs
저자
Gai, Phyliss Jia; Klesse, Anne-Kathrin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Making Warnings About Misleading Advertising and Product Recalls More Effective: An Implicit Attitude Perspective
저자
Trendel, Olivier; Mazodier, Marc; Vohs, Kathleen D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Managerial Empathy Facilitates Egocentric Predictioins of Consumer Preferences
저자
Hattula, Johannes D.; Herzog, Walter; Dahl, Darren W.; Reinecke, Sven
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Managerial Representations of Competitive Advantage
저자
Day, G. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Managing Customer and Organizational Complexity in Sales Organizations
저자
Schmitz, Christian; Ganesan, Shankar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Managing Customer Profits: The Power of Habits
저자
Shah, D.; Kumar, V.; Kim, K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Managing Laggards: The Importance of a Deep Sales Bench
저자
Boichuk, Jeffrey P.; Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Kraus, Florian; Steenburgh, Thomas J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Managing Revenue Across Retail Channels: The Interplay of Service Performance and Direct Marketing
저자
Lund, D.J.; Marinova, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Managing Status: How Luxury Brands Shape Class Subjectivities in the Service Encounter
저자
Dion, Delphine; Borraz, Stéphane
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Managing the Tensions at the Intersection of the Triple Bottom Line: A Paradox Theory Approach to Sustainability Management
저자
Ozanne, Lucie K.; Phipps, Marcus; Weaver, Todd; Carrington, Michal; Luchs, Michael; Catlin, Jesse; Gupta, Shipra; Santos, Nicholas; Scott, Kristin; Williams, Jerome
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Man Versus Machine: Resisting Automation in Identity-Based Consumer Behavior
저자
Leung, Eugina; Paolacci, Gabriele; Puntoni, Stefano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Mapping the Play of Organizational Identity in Foreign Market Adaptation
저자
Cayla, J.; Penaloza, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Mapping Time: How the Spatial Representation of Time Influences Intertemporal Choices
저자
Romero, Marisabel; Craig, Adam W.; Kumar, Anand
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Market Information Processing and Organizational Learning
저자
Sinkula, J. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Marketing Amid the Uncertainty of the Social Sector: Do Social Entrepreneurs Follow Best Marketing Practices?
저자
Newbert, S.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
임시보관함보기
하단메뉴