충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
111건 중 111건 출력
3/6 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Marketing news 미리보기
저자
American Marketing Association
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1967-
자료유형
연속간행물 연속간행물 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Marketing Performance Measurement Systems: Does Comprehensiveness Really Improve Performance? 미리보기
저자
Homburg, C.; Artz, M.; Wieseke, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Marketing Science in a Changing Environment 미리보기
저자
Silk, A. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Marketing's Impact on Firm Value: Generalizations from a Meta-Analysis 미리보기
저자
Edeling, Alexander; Fischer, Marc
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Marketing's Limited Role in New Product Development in One Computer Systems Firm 미리보기
저자
Workman, J. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Marketing Strategy-Performance Relationship: An Investigation of the Empirical Link in Export Market Ventures 미리보기
저자
Tamer Cavusgil, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Marketing Trade Craft at the Trade Commission 미리보기
저자
Strenio, A.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Marketing Universals: Consumers' Use of Brand Name, Price, Physical Appearance, and Retailer Reputation as Signals of Product Quality 미리보기
저자
Dawar, N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Market Intelligence Dissemination Practices 미리보기
저자
Gebhardt, Gary F.; Farrelly, Francis J.; Conduit, Jodie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Market Orientation and the Learning Organization 미리보기
저자
Slater, S. F.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
MARKOR: A Measure of Market Orientation 미리보기
저자
Kohli, A. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Materialism and the Boomerang Effect of Descriptive Norm Demarketing: Extension and Remedy in an Environmental Context 미리보기
저자
Yakobovitch, Nadav; Grinstein, Amir
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Measuring and Managing a Salesperson's Future Value to the Firm 미리보기
저자
Kumar, V.; Sunder, S.; Leone, R.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Measuring and Managing Consumer Sentiment in an Online Community Environment 미리보기
저자
Homburg, Christian; Ehm, Laura; Artz, Martin
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Measuring and Managing Returns from Retailer-Customized Coupon Campaigns 미리보기
저자
Venkatesan, R.; Farris, P.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Measuring Rank-Based Utility in Contests: The Effect of Disclosure Schemes 미리보기
저자
Hossain, Tanjim; Shi, Mengze; Waiser, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Media Coverage of Climate Change and Sustainable Product Consumption: Evidence from the Hybrid Vehicle Market 미리보기
저자
Chen, Yubo; Ghosh, Mrinal; Liu, Yong; Zhao, Liang
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Mental Representation and Perceived Similarity: How Abstract Mindset Aids Choice from Large Assortments 미리보기
저자
Xu, J.; Jiang, Z.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Merely Being with You Increases My Attention to Luxury Products: Using EEG to Understand Consumers' Emotional Experience with Luxury Branded Products 미리보기
저자
Pozharliev, Rumen; Verbeke, Willem J. M. I.; van Strien, Jan W.; Bagozzi, Richard P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Meta-Analysis With Heteroscedastic Effects 미리보기
저자
Chandrashekaran, M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴