충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
2/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Making and Consuming Places: From Discrete Things to the Big Picture 미리보기
저자
Arsel, Z.; Bean, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Making Choices Depletes the Self's Resources and Impairs Subsequent Self-Regulation 미리보기
저자
Nelson, N.M.; Vohs, K.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Making Decisions About the Future: Psychological Drivers of Intertemporal Choice 미리보기
저자
Zauberman, G.; Ratner, R. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Making Decisions by Making Sense of Time 미리보기
저자
Kim, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Making False Information Seem True: A Paradox of Repetition 미리보기
저자
Skurnik, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Making it Real: Antecedents and Consequences of Health Risk Perceptions 미리보기
저자
Agrawal, N.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Making Probability Judgments of Future Product Failures: Packing versus Unpacking the Problem 미리보기
저자
Biswas, D.; Keller, L.R.; Burman, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Making Prudent vs. Impulsive Choices: The Role of Anticipated Shame and Guilt on Consumer Self-Control 미리보기
저자
Chun, H.; Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Making Space: Revealing Hidden Inconsistencies within the Marketplace 미리보기
저자
Phipps, M.; Brace-Govan, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Male Body Image and the Fear Appeal 미리보기
저자
Patino, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Male Interpretation of Idealized Model Images in Advertising-A Cross Cultural Study 미리보기
저자
Huang, H.H.; Elliott, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Malleable Memory and Consumption Decisions 미리보기
저자
Zhu, M.; Morewedge, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Mall Entertainment and Shopping Behaviors: A Graphical Modeling Approach 미리보기
저자
Kim, I.; Christiansen, T.; Feinberg, R.; Choi, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Managing Attention 미리보기
저자
Janiszewski, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Managing Experiential Marketing: Insight from a Prototypical Experience 미리보기
저자
Kemp, E.; Murray, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Managing Memories for Emotions: Formation, Retrieval and Protection 미리보기
저자
Ratner, R. K.; Zauberman, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Maneuvering or Cheating? Perspective-taking and Numerical Anchoring in Price Negotiation 미리보기
저자
Xie, G.-X.; Chang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Mapping the Negative Self: From `So Not Me'...to `Just Not Me' 미리보기
저자
Banister, E. N.; Hogg, M. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Market Agents' Roles in the Maintenance and Transformation of Rituals 미리보기
저자
Ilhan, B. E.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Market Agents' Roles in the Maintenance and Transformation of Rituals 미리보기
저자
Ilhan, B. E.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴