충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
3/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Marketing Issues in Politics 미리보기
저자
Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Marketing Issues in Politics 미리보기
저자
Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Marketing Leisure Services to Sensation Seekers: The Relationship between Personality and Emotional Response in Novices Using an Artificial Climbing Wall 미리보기
저자
McDaniel, S. R.; Lee, W.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Marketing Tactics, Search, and Choice 미리보기
저자
Mothersbaugh, D. L
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Marketing Tactics, Search, and Choice 미리보기
저자
Mothersbaugh, D. L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Marketplace Motives and Consumer Meta-Skepticism 미리보기
저자
Bickart, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Marketplace Motives and Consumer Meta-Skepticism 미리보기
저자
Bickart, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Market Scarcity and Persuasion: An Information Congruity Perspective 미리보기
저자
Shen, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Matching Product Newness to Consumer Exploratory Buying Behavior: Strategies for Effective New Product Launch 미리보기
저자
Michaut, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Matching Product Newness to Consumer Exploratory Buying Behavior: Strategies for Effective New Product Launch 미리보기
저자
Michaut, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Match-Up Effects Happen for a Reason: The Impact of Activating Persuasion Knowledge on Endorser Effectiveness 미리보기
저자
Adams, L.; Geuens, M.; Tessitore, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Material Culture and the Extended or Unextended Self in Our University Offices 미리보기
저자
Belk, R. W.;Watson, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Materialism and Affective Forecasting Error: Implications for Subjective Well-Being 미리보기
저자
Hernandez, M.; Arsena, A.R.; Lee, J.; Shrum, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Materialism and Attitudes Toward Marketing 미리보기
저자
Evrard, Y.;Boff, L. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Materialism and Consumeristic Philanthropy 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Chiu, C.-y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Materialism and Debt: A Study of Current Attitudes and Behaviors 미리보기
저자
Watson, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Materialism as a Coping Mechanism: An Inquiry Into Family Disruption 미리보기
저자
Burroughs, J. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Materialism in Children and Adolescents: The Role of the Developing Self-Concept 미리보기
저자
Chaplin, L. N.; John, D. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Materialistic Values and Susceptibility to Influence in Children 미리보기
저자
Bachman Achenreiner, G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Materiality, Agency, and the Constitution of Consuming Subjects: Insights for Consumer Research 미리보기
저자
Borgerson, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴