충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
247건 중 247건 출력
4/13 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Maximizing the Effectiveness of Disaster Relief Contribution: The Idea of Fit to Control 미리보기
저자
DeMotta, Y.; Hildebrand, D.; Valenzuela, A.; Sen, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
McHealthy: How Frequent Dining Programs Increase Healthy Eating Intentions 미리보기
저자
Chan, E.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Meaningless Differentiation Revisited 미리보기
저자
Broniarczyk, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Meanings and Methods: International Perspectives on the Use of Information Communication Technologies 미리보기
저자
Alexander, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Measurement Invariance Assessment in Cross-National Marketing Research: A Status Quo Analysis of its Application 미리보기
저자
He, Y.; Merz, M.A.; Alden, D.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Measurement of Subjective Wellbeing 미리보기
저자
Riis, J.; Vosgerau, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Measuring Ad-Evoked Love 미리보기
저자
Huang, M.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Measuring and Judging Emotional Aspects of Consumption Experiences 미리보기
저자
Dube, L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Measuring Associations Across Cultures: A Comparison of Best-Worst and Rating Methods 미리보기
저자
Lee, J.A.; Soutar, G.N.; Daly, T.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Measuring Attention-Related Constructs on a Web Browser 미리보기
저자
Owen, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Measuring Consumers' Emotional Reactions to Company Crises: Scale Development and Implications 미리보기
저자
McDonald, L.; Glendon, A.I.; Sparks, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Measuring Consumption and Consuming Measurement: The Challenge of Studying Consumers from a Federal Perspective 미리보기
저자
Conrad, F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Measuring Cultural Adaptation on the Web: An Exploratory Analysis of U.S. and Japanese Web Sites 미리보기
저자
Singh, N.; Matsuo, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Measuring Implicit Self-Concept Domains with the Implicit Association Test 미리보기
저자
Perkins, A.; Forehand, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Measuring Internet Product Purchase Risk 미리보기
저자
Coker, B.L.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Measuring Internet Product Purchase Risk 미리보기
저자
Coker, B.L.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Measuring Multiple Emotional Responses to a Single Television Commercial 미리보기
저자
Morris, J. D.;McMullen, J. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Measuring Multiple Emotional Responses to a Single Television Commercial 미리보기
저자
Morris, J. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Measuring Perceived Brand Parity 미리보기
저자
Muncy, J. A
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Measuring Perceived Brand Parity 미리보기
저자
Muncy, J. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴