주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
19
건 중
19
건 출력
1/1
페이지
제한항목
Corporate Press
검색결과제한
자료유형
기사
(19)
저자
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
(1)
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
(1)
Heslop, L. A.; Lu, I. R.; Cray, D.
(1)
Kanso, A. M.; Nelson, R. A.
(1)
Kish, P.
(1)
LeClair, D. T.
(1)
Lee, C.; Griffith, D. A.
(1)
Loeffler, M.
(1)
O'Donnell, S.
(1)
Powers, T. L.; Loyka, J. J.
(1)
Racela, O. C.; Chaikittisilpa, C.; Thoumrungroje, A.
(1)
Sakarya, S.; Eckman, M.; Hyllegard, K. H.
(1)
Shaw, V. T.
(1)
Smith, A. M.; Reynolds, N. L.
(1)
Sugai, P.
(1)
Terpstra, V.
(1)
Wang, X.; Yang, Z.
(1)
Wong, H. Y.; Merrilees, B.
(1)
Wood, C. M.
(1)
더보기
(14)
더보기 취소
출판사
Corporate Press
(19)
발행년도
2007
(5)
2008
(4)
2000
(3)
2001
(2)
2002
(2)
2004
(2)
2005
(1)
더보기
(2)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A multinational examination of the "(non-) domestic product" effect
저자
Loeffler, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Managerial risk perceptions of international entry-mode strategies: The interaction effect of control and capability
저자
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Mapping the mind of the mobile consumer across borders: An application of the Zaltman metaphor elicitation technique
저자
Sugai, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Market driving multinationals and their global sourcing network
저자
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Market, industry, and company influences on global product standardization
저자
Powers, T. L.; Loyka, J. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Marketing and e-commerce as tools of development in the Asia-Pacific region: a dual path
저자
Wood, C. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Marketing planning and the policy environment in the European Union
저자
LeClair, D. T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Marketing standardization within global industries: an empirical study of performance implications
저자
O'Donnell, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Market orientation, international business relationships and perceived export performance
저자
Racela, O. C.; Chaikittisilpa, C.; Thoumrungroje, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Market selection for international expansion: Assessing opportunities in emerging markets
저자
Sakarya, S.; Eckman, M.; Hyllegard, K. H.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Measurement and tracking of brand equity in the global marketplace: the PepsiCo experience
저자
Kish, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Measuring cross-cultural service quality: a framework for assessment
저자
Smith, A. M.; Reynolds, N. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Modeling country image effects through an international crisis
저자
Heslop, L. A.; Lu, I. R.; Cray, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Multinational corporations and the challenge of global advertising: What do US headquarters consider important in making media-selection decisions?
저자
Kanso, A. M.; Nelson, R. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Multiple roles for branding in international marketing
저자
Wong, H. Y.; Merrilees, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The marketing strategies of French and German companies in the UK
저자
Shaw, V. T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The marketing strategy-performance relationship in an export-driven developing economy: A Korean illustration
저자
Lee, C.; Griffith, D. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The millennium and international marketing
저자
Terpstra, V.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴