충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
19건 중 19건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A meta-analysis of effect sizes in international marketing experiments 미리보기
저자
Wang, X.; Yang, Z.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A multinational examination of the "(non-) domestic product" effect 미리보기
저자
Loeffler, M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Managerial risk perceptions of international entry-mode strategies: The interaction effect of control and capability 미리보기
저자
Forlani, D.; Parthasarathy, M.; Keaveney, S. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Mapping the mind of the mobile consumer across borders: An application of the Zaltman metaphor elicitation technique 미리보기
저자
Sugai, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Market driving multinationals and their global sourcing network 미리보기
저자
Ghauri, P. N.; Tarnovskaya, V.; Elg, U.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Market, industry, and company influences on global product standardization 미리보기
저자
Powers, T. L.; Loyka, J. J.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Marketing and e-commerce as tools of development in the Asia-Pacific region: a dual path 미리보기
저자
Wood, C. M.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Marketing planning and the policy environment in the European Union 미리보기
저자
LeClair, D. T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Marketing standardization within global industries: an empirical study of performance implications 미리보기
저자
O'Donnell, S.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Market orientation, international business relationships and perceived export performance 미리보기
저자
Racela, O. C.; Chaikittisilpa, C.; Thoumrungroje, A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Market selection for international expansion: Assessing opportunities in emerging markets 미리보기
저자
Sakarya, S.; Eckman, M.; Hyllegard, K. H.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Measurement and tracking of brand equity in the global marketplace: the PepsiCo experience 미리보기
저자
Kish, P.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Measuring cross-cultural service quality: a framework for assessment 미리보기
저자
Smith, A. M.; Reynolds, N. L.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Modeling country image effects through an international crisis 미리보기
저자
Heslop, L. A.; Lu, I. R.; Cray, D.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Multinational corporations and the challenge of global advertising: What do US headquarters consider important in making media-selection decisions? 미리보기
저자
Kanso, A. M.; Nelson, R. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Multiple roles for branding in international marketing 미리보기
저자
Wong, H. Y.; Merrilees, B.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The marketing strategies of French and German companies in the UK 미리보기
저자
Shaw, V. T.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The marketing strategy-performance relationship in an export-driven developing economy: A Korean illustration 미리보기
저자
Lee, C.; Griffith, D. A.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The millennium and international marketing 미리보기
저자
Terpstra, V.
발행처
Corporate Press
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴