주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
106
건 중
106
건 출력
3/6
페이지
제한항목
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
검색결과제한
자료유형
기사
(106)
저자
Ganzach, Y.
(2)
Gassenheimer, J. B.
(2)
Herbig, P.
(2)
Kahn, K. B.
(2)
Lee, H.
(2)
Perks, H.
(2)
00
(1)
Abratt, R.
(1)
Ali, A.
(1)
Apaiwongse, T. S.
(1)
Atuahene-Gima, K.
(1)
Avlonitis, G. J.
(1)
Barksdale, K.
(1)
Bennion, M. L.
(1)
Bharadwaj, S.
(1)
Birch, D.
(1)
Bohman, H.
(1)
CMC, P. G.
(1)
Cahill, D. J.
(1)
Challagalla, G. N.
(1)
Chebat, J.-C.
(1)
Choi, W. W.
(1)
Chow, C. K.-W.
(1)
Christiansen, T.
(1)
Cooper, R. G.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
(106)
발행년도
2000
(19)
2001
(17)
1998
(14)
1994
(13)
1997
(13)
2002
(11)
1993
(8)
1995
(8)
1996
(3)
더보기
(4)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Marketing Orientation and Company Performance: Industrial vs. Consumer Goods Companies
저자
Avlonitis, G. J.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Marketing productivity: issues and analysis
저자
Sheth, J. N.; Sisodia, R. S.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Marketing productivity, marketing audits, and systems for marketing performance assessment: integrating multiple perspectives
저자
Morgan, N. A.; Clark, B. H.; Gooner, R.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Marketing`s influence tactics in new product development: a study of high technology firms in China
저자
Atuahene-Gima, K.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Marketing's Integration with Other Departments
저자
Kahn, K. B.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Marketing Strategy, Constituent Influence, and Resource Allocation
저자
Evans, J. D.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Marketing strategy determinants of export performance: a meta-analysis
저자
Leonidou, L. C.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Marketing theory in the next millennium
저자
Wilkinson, I.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Marketing Under Conditions of Chaos Percolation Metaphors and Models
저자
Winsor, R. D.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Market Learning and Radical Innovation: A Cross Case Comparison of Eight Radical Innovation Projects
저자
O'Connor, G. C.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Market Orientation and New Product Development in Global Industrial Firms
저자
Wren, B. M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Market Orientation and Organizational Performance in Not-for-Profit Hospitals
저자
Wood, V. R.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Market orientation and retail operatives' expectations
저자
Piercy, N. F.; Harris, L. C.; Lane, N.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Market orientation, interdepartmental integration, and product development performance
저자
Kahn, K. B.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Market Orientation in the Transition Economies of Central Europe
저자
Hooley, G.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Market Responses to EPA Policies
저자
Apaiwongse, T. S.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Markets and Constituencies: An Alternative View of the Marketing Concept
저자
Kimery, K. M.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Market Segmentation
저자
Dibb, S.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Market segmentation and the structure of competition: applicability of the strategic group concept for an improved market segmentation on industrial markets
저자
Sollner, A.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Market Segmentation Based on Age and Attitude Toward the Past' Concepts, Methods, and Findings Concerning Nostalgic Influences on Customer Tastes
저자
Holbrook, M. B.
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
임시보관함보기
하단메뉴