충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
18건 중 18건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
FAULKNER & GRAY INC 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
M&A Risk Management Integrating knowledge assets, not hard assets, requires the most care when combining two businesses 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Management Farm Teams 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Management Shared services departments can save you money and increase efficiency in back-office functions 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Management Through Measurement. Take a look at some measures that really matter 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Managing Customer Knowledge Becoming "customer-centric" is easier said than done. But it can be done 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Managing Radical Change 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Mapping Value Growth in Complex Portfolios 미리보기
저자
unknown
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Market-Entry Approaches for Central Europe 미리보기
저자
Niemans, J.
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Marketing Is Not a One-Night Stand In an age of "conversational marketing," there are clear parallels between the new rules of marketing and the old rules of courtship 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Markets: Cover Your Bets. With the bears coming out of hibernation, it would be wise to diversify your investments 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Mastering Business 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Meaningful Relationships: A panel of marketing experts discuss how companies can get closer to their customers 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Mine Over Matter 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Mining the Store Data mining tools aren't simply toys for big companies with money to burn. They can help firms of all sizes strengthen the bottom line 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Mobile Computing Implementing a wireless strategy now depends on your investment in e-business 미리보기
저자
unknown
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
My Enemy, My Friend: Competition can make strange bedfellows 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Mark Twain Dilemma: The Theory and Practice of Change Leadership 미리보기
저자
unknown
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Master Builder 미리보기
저자
00
발행처
FAULKNER & GRAY INC
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴