충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
118건 중 118건 출력
5/6 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
MANAGING YOURSELF Where to Look for Insight The insights that feed innovation can be found through seven channels 미리보기
저자
Sawhney, M.; Khosla, S.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Manufacturer/supplier relationships 미리보기
저자
Andrews, Katherine Zoe
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Mapping Frontier Economies 미리보기
저자
Musacchio, Aldo; Werker, Eric
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Mapping the Cyberwar Battlefield How to anticipate when, why, and from where your next cyberattack will come 미리보기
저자
unknown
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Marc Newson The industrial designer explains why he likes to work directly with CEOs 미리보기
저자
unknown
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Marketing 미리보기
저자
Ovans, Andrea
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Marketing 미리보기
저자
Perkins, Anne G
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
MARKETING A Better Way to Map Brand Strategy Finally, a tool that allows managers to measure and manage brand positioning strategy against market performance 미리보기
저자
Dawar, Niraj; Bagga, Charan K.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
MARKETING Ads That Don't Overstep How to make sure you don't take personalization too far 미리보기
저자
John, Leslie K.; Kim, Tami; Barasz, Kate
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
MARKETING Building an Insights Engine A customer-centric approach is vital for driving growth, and Unilever's insights and analytics group exemplifies the 10 necessary elements 미리보기
저자
van den Driest, Frank; Sthanunathan, Stan; Weed, Keith
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Marketing: Do PMGs work? 미리보기
저자
Maruca, Regina Fazio
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Marketing in the Age of Alexa 미리보기
저자
Dawar, Niraj; Bendle, Neil
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
MARKETING The B2B Elements of Value How to measure—and deliver—what business customers want 미리보기
저자
Almquist, Eric; Cleghorn, Jamie; Sherer, Lori
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
MARKETING The Power of Positive Surveying Nudging customers to reflect on good experiences gooses sales 미리보기
저자
unknown
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Market research 미리보기
저자
Andrews, Katherine Zoe
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Marriott's Executive Chairman on Choosing the First Nonfamily CEO 미리보기
저자
Marriott, B.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Marvel's Blockbuster Machine 미리보기
저자
Harrison, Spencer; Carlsen, Arne; Škerlavaj, Miha
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Mass customization at Hewlett-Packard: The power of postponement 미리보기
저자
Feitzinger, Edward
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
Mass customization at Hewlett-Packard: The power of postponement 미리보기
저자
Feitzinger, Edward
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Mastering the Intermediaries 미리보기
저자
Edelman, B.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴