충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
57건 중 57건 출력
3/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?/ 미리보기
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Misplaced marketing: why television is the "wrong" environment for public service advertising campaigns 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Misplaced paranoia over subliminal advertising: what's the big uproar this time? 미리보기
저자
Broyles, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Mistaking a marketing perspective for ethical analysis: when consumers can't know that they should want 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Mistaking demographic segments for people: another source of customer abuse 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Misusing marketing in misleading voters 미리보기
저자
Jevons, C.; Carroll, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
M-loyalty: winning strategies for mobile carriers 미리보기
저자
Lim, H.; Widdows, R.; Park, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Movie theaters' suicide-by-advertising with income from abusing customers 미리보기
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Multi-channel marketing in the retail environment 미리보기
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Multi-channel shopping: understanding what drives channel choice 미리보기
저자
Schoenbachler, D. D.; Gordon, G. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Music marketing: music consumption imagery in the UK and New Zealand 미리보기
저자
Martin, B. A. S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
The management and consumption of organisational creativity 미리보기
저자
Powell, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
The Marketing Concept: A Forgotten Aid for Marketing High-Technology Products 미리보기
저자
Cahill, D. J.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers/ 미리보기
저자
Mowen, J. C
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers 미리보기
저자
Mowen, J. C.; Harris, E. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
The moderating effects of product involvement on situational brand choice 미리보기
저자
Xue, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
The myth of the ethical consumer - do ethics matter in purchase behaviour? 미리보기
저자
Carrigan, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴