주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
57
건 중
57
건 출력
3/3
페이지
제한항목
Grayson Associates
검색결과제한
자료유형
기사
(57)
저자
Rotfeld, H. J.
(14)
Rotfeld, H. J
(3)
Al-Ghamdi, S. M.; Sohail, M. S.; Al-Khaldi, A.
(1)
Bang, H.-K.
(1)
Bardakci, A
(1)
Bardakci, A.; Whitelock, J.
(1)
Broyles, S. J.
(1)
Cahill, D. J.
(1)
Carrigan, M.
(1)
Clarke, P.
(1)
Cui, G.; Choudhury, P.
(1)
Curran, C. M.
(1)
Dotson, M. J.; Hyatt, E. M.
(1)
Duffy, D. L.
(1)
Feuerborn, T. A.
(1)
Feuerborn, Thomas A
(1)
Galloway, C. S
(1)
Galloway, C. S.
(1)
Hausman, A.
(1)
Herbig, P.
(1)
Hopkins, C. D.; Roster, C. A.; Wood, C. M.
(1)
Jevons, C.; Carroll, J.
(1)
Lim, H.; Widdows, R.; Park, J.
(1)
Martin, B. A. S.
(1)
McConnell, S. J.; Dubas, J. E.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Grayson Associates
(54)
GRAYSON ASSOCIATES
(3)
발행년도
2003
(17)
2000
(7)
2001
(7)
2006
(6)
2002
(5)
2004
(4)
2007
(4)
1993
(3)
2008
(3)
2005
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Misplaced marketing Who do you hire when the advertising audience isn't you?/
저자
Rotfeld, H. J
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Misplaced marketing: why television is the "wrong" environment for public service advertising campaigns
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Misplaced paranoia over subliminal advertising: what's the big uproar this time?
저자
Broyles, S. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Mistaking a marketing perspective for ethical analysis: when consumers can't know that they should want
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Mistaking demographic segments for people: another source of customer abuse
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Misusing marketing in misleading voters
저자
Jevons, C.; Carroll, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
M-loyalty: winning strategies for mobile carriers
저자
Lim, H.; Widdows, R.; Park, J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Movie theaters' suicide-by-advertising with income from abusing customers
저자
Rotfeld, H. J.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Multi-channel marketing in the retail environment
저자
Duffy, D. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2004
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Multi-channel shopping: understanding what drives channel choice
저자
Schoenbachler, D. D.; Gordon, G. L.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Music marketing: music consumption imagery in the UK and New Zealand
저자
Martin, B. A. S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
The management and consumption of organisational creativity
저자
Powell, S.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
The Marketing Concept: A Forgotten Aid for Marketing High-Technology Products
저자
Cahill, D. J.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers/
저자
Mowen, J. C
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
The MDPS method of message theme development: a new tool for managers
저자
Mowen, J. C.; Harris, E. G.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
The moderating effects of product involvement on situational brand choice
저자
Xue, F.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
The myth of the ethical consumer - do ethics matter in purchase behaviour?
저자
Carrigan, M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴