주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
13
건 중
13
건 출력
1/1
페이지
제한항목
SHERIDAN PRESS
검색결과제한
자료유형
기사
(13)
저자
Abe, M.
(1)
Boots, B.
(1)
Bucklin, R. E.
(1)
Conant, J. S.
(1)
Davis, S.
(1)
Kaufmann, P. J.
(1)
Moreau, P.; Krishna, A.; Harlam, B.
(1)
Parasuraman, A.
(1)
Putrevu, S.
(1)
Russell, G. J.
(1)
Sirohi, N.
(1)
Tsay, A. A.
(1)
Wirtz, J.
(1)
더보기
(8)
더보기 취소
출판사
SHERIDAN PRESS
(13)
발행년도
1997
(3)
1998
(2)
2000
(2)
2001
(2)
1992
(1)
1993
(1)
1995
(1)
1999
(1)
더보기
(3)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
검색리스트 테이블
No
자료
유형
서명
저자
발행처
원문제공시작년
수록
매체
1
A Model of Consumer Perceptions and Store Loyalty Intentions for a Supermarket Retailer
Sirohi, N.
SHERIDAN PRESS
1998
2
A Model of Product Category Competition Among Grocery Retailers
Bucklin, R. E.
SHERIDAN PRESS
1992
3
A Model of Search Behavior with an Application to Grocery Shopping
Putrevu, S.
SHERIDAN PRESS
1997
4
Managing retail channel overstock: markdown money and return policies
Tsay, A. A.
SHERIDAN PRESS
2001
5
Marketing program planning, process benefits, and store performance: An initial study among small retail firms
Conant, J. S.
SHERIDAN PRESS
1999
6
Measuring Consumer, Nonlinear Brand Choice Response to Price
Abe, M.
SHERIDAN PRESS
1998
7
Modeling Multiple Category Brand Preference with Household Basket Data
Russell, G. J.
SHERIDAN PRESS
1997
8
Modelling Retail Trade Areas Using Higher-order, Multiplicatively Weighted Voronoi Diagrams
Boots, B.
SHERIDAN PRESS
1997
9
Money Back Guarantees in Retailing: Matching Products to Consumer Tastes
Davis, S.
SHERIDAN PRESS
1995
10
More on Improving Service Quality Measurement
Parasuraman, A.
SHERIDAN PRESS
1993
11
Multi-unit retail site selection processes: incorporating opening delays and unidentified competition
Kaufmann, P. J.
SHERIDAN PRESS
2000
12
The manufacturer-retailer-consumer triad: differing perceptions regarding price promotions
Moreau, P.; Krishna, A.; Harlam, B.
SHERIDAN PRESS
2001
13
The moderating role of target-arousal on the impact of affect on satisfaction-an examination in the context of service experiences
Wirtz, J.
SHERIDAN PRESS
2000
1
임시보관함보기
하단메뉴