충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
71,473건 중 71,473건 출력
3508/3574 페이지 엑셀파일 출력
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
70141.
서명
The moderating effect of manipulative intent and cognitive resources on the evaluation of narrative ads 미리보기
저자
Wentzel, D.; Tomczak, T.; Herrmann, A.
발행처
John Wiley & Sons, Ltd
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70142.
서명
The moderating effect of market knowledge on contractual efficacy: evidence from Asian supplier–Western buyer relationships 미리보기
저자
발행처
New York, NY: Palgrave
원문제공시작년
2023
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70143.
서명
The moderating effect of nationality on crowding perception, its antecedents, and coping behaviours: A study of an urban heritage site in Taiwan 미리보기
저자
Sun, Ya-Yen; Budruk, Megha
발행처
Channel View Books
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70144.
서명
The Moderating Effect of Online Purchase Experience on the Evaluation of Online Store Attributes and the Subsequent Impact on Market Response Outcomes 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70145.
서명
The Moderating Effect of Online Purchase Experience on the Evaluation of Online Store Attributes and the Subsequent Impact on Market Response Outcomes 미리보기
저자
Jin, B.; Park, J. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70146.
서명
The moderating effect of organizational change cynicism on middle manager strategy commitment 미리보기
저자
Barton, L.C.; Ambrosini, V.
발행처
Routledge
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70147.
서명
The moderating effect of organizational change cynicism on middle manager strategy commitment 미리보기
저자
Barton, L.C.; Ambrosini, V.
발행처
Routledge
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70148.
서명
The Moderating Effect of Perceived Control on Motivation to Engage in Deliberative Processing 미리보기
저자
Jewell, R. D.; Kidwell, B.
발행처
JOHN WILEY & SONS LTD
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70149.
서명
The Moderating Effect of Perceived Risk on Consumers' Evaluations of Product Incongruity: Preference for the Norm/ 미리보기
저자
Campbell, Margaret C
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70150.
서명
The moderating effect of personal and situational characteristics in behavioural factors affecting ports of call 미리보기
저자
Sanz-Blas, Silvia; Carvajal-Trujillo, Elena; Buzova, Daniela
발행처
Channel View Books
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70151.
서명
The moderating effect of political skill on the demographic dissimilarity ? Leader?member exchange quality relationship 미리보기
저자
Brouer, R. L.; Duke, A.; Treadway, D. C.; Ferris, G. R.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70152.
서명
The moderating effect of private self-consciousness on the stability of vocational interests 미리보기
저자
Schomburg, A. M.; Tokar, D. M.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70153.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70154.
서명
The Moderating Effect of Product Familiarity on the Endowment Effect 미리보기
저자
Sun, Y.-C.; Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Cheng, Y.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70155.
서명
The moderating effect of relationship conflict on the creative climate-innovation association: the case of traditional sectors in Spain 미리보기
저자
Gisbert-Lopez, M.C.; Verdu-Jover, A.J.; Gomez-Gras, J.M.
발행처
Routledge
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70156.
서명
The moderating effect of relationship conflict on the creative climate–innovation association: the case of traditional sectors in Spain 미리보기
저자
Gisbert-López, M.C.; Verdú-Jover, A.J.; Gómez-Gras, J.M.
발행처
Routledge
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70157.
서명
The moderating effect of religiosity on resource-capability-competitive advantage interaction 미리보기
저자
Sachitra, Vilani; Siong-Choy, Chong
발행처
Emerald Group Publishing Limited
원문제공시작년
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70158.
서명
The Moderating Effect of Salesperson Reward Orientation on the Relative Effectiveness of Alternative Compensation Plans 미리보기
저자
Dong Hwan Lee
발행처
ELSEVIER SCIENCE PUBLISHING CO INC
원문제공시작년
1998
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70159.
서명
The moderating effect of salespersons' selling behaviour on shopping motivation and satisfaction: Taiwan tourists in China 미리보기
저자
Chang, J.; Yang, B. T.; Yu, C. G.
발행처
Elsevier Science B.V., Amsterdam.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70160.
서명
The moderating effect of self-esteem on consumer responses to global positioning in advertising 미리보기
저자
Jun, Sunkyu; Jeong, Yoojeong; Gentry, James W.; Hyun, Yong J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 3501 3502 3503 3504 3505 3506 3507 3508 3509 3510 다음 맨뒤

하단메뉴