주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : N]
총
29
건 중
29
건 출력
1/2
페이지
제한항목
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
검색결과제한
자료유형
기사
(29)
저자
Cappello, R.
(1)
Cascio, Christopher N.; O Donnell, Matthew Brook; Bayer, Joseph; Tinney, Francis J.; Falk, Emily B.
(1)
Chan, Hang-Yee; Boksem, Maarten; Smidts, Ale
(1)
Chintagunta, P.K.; Goettler, R.L.; Kim, M.
(1)
Cillo, Paola; Griffith, David A.; Rubera, Gaia
(1)
Clark, T.
(1)
Coulter, K.S.; Grewal, D.
(1)
Dean, Tereza; Griffith, David A.; Calantone, Roger J.
(1)
Disatnik, David; Steinhart, Yael
(1)
Ertimur, Burçak; Coskuner-Balli, Gokcen
(1)
Ganesan, S.
(1)
Gielens, Katrijn; Geyskens, Inge; Deleersnyder, Barbara; Nohe, Max
(1)
Gielens, K.
(1)
Helsen, K.
(1)
Hogg, Gillian
(1)
Homburg, Christian; Schwemmle, Martin; Kuehnl, Christina
(1)
Lenk, P. J.
(1)
Liu-Thompkins, Y.; Tam, L.
(1)
McDonald, P.; Mohebbi, M.; Slatkin, B.
(1)
Nakata, C
(1)
Oestreicher-Singer, G.; Libai, B.; Sivan, L.; Carmi, E.; Yassin, O.
(1)
Peng, Jing; Agarwal, Ashish; Hosanagar, Kartik; Iyengar, Raghuram
(1)
Robertson, T. S.
(1)
Rutz, Oliver J.; Sonnier, Garrett P.; Trusov, Michael
(1)
Schulze, C.; Scholer, L.; Skiera, B.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(16)
American Marketing Association]
(7)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(6)
발행년도
1993
(4)
2012
(4)
2015
(4)
2018
(4)
2014
(3)
2013
(2)
2017
(2)
1980
(1)
1994
(1)
1995
(1)
1997
(1)
2016
(1)
2019
(1)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A New Approach to Country Segmentation Utilizing Multinational Diffusion Patterns
저자
Helsen, K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A New Era at Journal of Public Policy & Marketing Begins
저자
Wiener, Joshua L.; Ellen, Pam Scholder; Burton, Scot
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A New Method to Aid Copy Testing of Paid Search Text Advertisements
저자
Rutz, Oliver J.; Sonnier, Garrett P.; Trusov, Michael
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Name-Letters and Birthday-Numbers: Implicit Egotism Effects in Pricing
저자
Coulter, K.S.; Grewal, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
National Boundaries, Border Zones, and Marketing Strategy: A Conceptual Framework and Theoretical Model of Secondary Boundary Effects
저자
Clark, T.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
National Culture and New Product Development: An Integrative Review
저자
Nakata, C
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Navigating the Institutional Logics of Markets: Implications for Strategic Brand Management
저자
Ertimur, Burçak; Coskuner-Balli, Gokcen
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Need for Cognitive Closure, Risk Aversion, Uncertainty Changes, and Their Effects on Investment Decisions
저자
Disatnik, David; Steinhart, Yael
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Negotiation Strategies and the Nature of Channel Relationships
저자
Ganesan, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Network Overlap and Content Sharing on Social Media Platforms
저자
Peng, Jing; Agarwal, Ashish; Hosanagar, Kartik; Iyengar, Raghuram
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Neural Correlates of Susceptibility to Group Opinions in Online Word-of-Mouth Recommendations
저자
Cascio, Christopher N.; O Donnell, Matthew Brook; Bayer, Joseph; Tinney, Francis J.; Falk, Emily B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Neural Profiling of Brands: Mapping Brand Image in Consumers' Brains with Visual Templates
저자
Chan, Hang-Yee; Boksem, Maarten; Smidts, Ale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
New Drug Diffusion When Forward-Looking Physicians Learn from Patient Feedback and Detailing
저자
Chintagunta, P.K.; Goettler, R.L.; Kim, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
New Product Announcement Signals and Incumbent Reactions
저자
Robertson, T. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
New Product Creativity: Understanding Contract Specificity in New Product Introductions
저자
Dean, Tereza; Griffith, David A.; Calantone, Roger J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
New Product Design: Concept, Measurement, and Consequences
저자
Homburg, Christian; Schwemmle, Martin; Kuehnl, Christina
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
New Products: The Antidote to Private Label Growth?
저자
Gielens, K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
News Media Channels: Complements or Substitutes? Evidence from Mobile Phone Usage
저자
Xu, J.; Forman, C.; Kim, J.B.; Van Ittersum, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Nonlinear Effects of Social Connections and Interactions on Individual Goal Attainment and Spending: Evidences from Online Gaming Markets
저자
Zhang, Cheng; Phang, Chee Wei; Wu, Qingsheng; Luo, Xueming
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Nonstationary Conditional Trend Analysis: An Application to Scanner Panel Data
저자
Lenk, P. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴