충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : N]
112건 중 112건 출력
1/6 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Need-Satisfaction Model of Superstitious Behavior 미리보기
저자
Vaidyanathan, R.; Aggarwal, P.; Cha, T.; Chun, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A New Appraisal of the Belk Materialism Scale 미리보기
저자
Micken, K. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Non-Interactive Social Presence in a Retail Setting: An Investigation of Its Impact on Consumers' Emotions, Cognitive Performance, and Self-Presentation Behaviors 미리보기
저자
Argo, J. J.; Dahl, D. W.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Non-Parametric Method for Graphical Analysis of Survey Data: An Application to Consumer Satisfaction Research 미리보기
저자
Estalami, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Naive Story Models and Mental Correlations: Why correlation (A to B) is not equal to correlation (B to A) 미리보기
저자
Nayakankuppam, D.; Mishra, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Narcissists as Consumers: Using Scarce Products to Validate Excessively Positive Self-View 미리보기
저자
Lee, S.Y.; Park, S.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Narrative Theory and Consumer Research: Theoretical and Methodological Perspectives 미리보기
저자
Grayson, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Narrative Transportation for Product Evaluation: Can Consumers Make the Difference? 미리보기
저자
van den Hende, E.A.; McFerran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Narrative Transportation for Product Evaluation: Can Consumers Make the Difference? 미리보기
저자
van den Hende, E.A.; McFerran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Narrative Transportation in Concept Tests for Really New Products: Are All Protagonists Equally Convincing? 미리보기
저자
van den Hende, E.A.; Snelders, D.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Nationality, Materialism, and Possession Importance 미리보기
저자
Webster, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Nature and Function of Scripts in the Evaluation of Service Experiences 미리보기
저자
Healey, M.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Navigating The PhD Waters: The Role of Advisors 미리보기
저자
Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Need for Closure and Media Use and Preference of Young Adults 미리보기
저자
Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Need for Cognition, Advertisement Viewing Time and Memory Advertising Stimuli 미리보기
저자
Peltier, J. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Need for Cognition, Advertisement Viewing Time and Memory for Advertising Stimuli 미리보기
저자
Peltier, J. W.;Schibrowsky, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Need for Cognition and the Effects of Repeated Expression on Attitude Accessibility and Extremity 미리보기
저자
Smith, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Need for Cognition and the Effects of Repeated Expression on Attitude Accessibility and Extremity 미리보기
저자
Smith, S. M.;Haugtvedt, C. P.;Petty, R. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Need Hierarchies in Consumer Judgments of Product Designs: Is It Tune toReconsider Maslow's Theory? 미리보기
저자
Yalch, R
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Need Hierarchies in Consumer Judgments of Product Designs: Is It Tune to Reconsider Maslow's Theory? 미리보기
저자
Yalch, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴