주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : N]
총
112
건 중
112
건 출력
1/6
페이지
제한항목
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(112)
저자
Argo, J. J.; Main, K. J.
(2)
Bode, M.
(2)
Caudill, E. M.
(2)
Li, S. Y.; Hung, K. H.
(2)
Nguyen, H. P.; Youssef, E.
(2)
Pocheptsova, A.
(2)
Reimann, M.; Aholt, A.; Neuhaus, C.; Schilke, O.; Teichert, T.; Weber, B.
(2)
Ridgway, N. M.; Kukar-Kinney, M.; Monroe, K. B.
(2)
Smarandescu, L.
(2)
Torelli, C.
(2)
Ulkumen, G.; Morwitz, V. G.
(2)
Ulusoy, E.
(2)
van den Hende, E.A.; McFerran, B.
(2)
Aaker, J. L.
(1)
Ackerman, J.M.; Williams, L.E.
(1)
Ansons, T.; Leboe, J.
(1)
Argo, J. J.; Dahl, D. W.; Manchanda, R. V.
(1)
Babbes, G. S
(1)
Babbes, G. S.
(1)
Becker-Olsen, K. L.; Simmons, C. J.
(1)
Bell, D.
(1)
Bell, D.; Biyalogorsky, E.; Carmon, Z.
(1)
Beruchashvili, M.; Arnould, E. J.
(1)
Cai, F.; Shen, H.; Hui, K.-m.
(1)
Chernev, A
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(92)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(20)
발행년도
2006
(16)
1997
(12)
2012
(12)
1994
(11)
2005
(9)
2013
(9)
2008
(8)
2009
(8)
1996
(6)
1980
(5)
1993
(4)
2007
(4)
2001
(3)
2003
(3)
2000
(2)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Need-Satisfaction Model of Superstitious Behavior
저자
Vaidyanathan, R.; Aggarwal, P.; Cha, T.; Chun, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A New Appraisal of the Belk Materialism Scale
저자
Micken, K. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Non-Interactive Social Presence in a Retail Setting: An Investigation of Its Impact on Consumers' Emotions, Cognitive Performance, and Self-Presentation Behaviors
저자
Argo, J. J.; Dahl, D. W.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Non-Parametric Method for Graphical Analysis of Survey Data: An Application to Consumer Satisfaction Research
저자
Estalami, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Naive Story Models and Mental Correlations: Why correlation (A to B) is not equal to correlation (B to A)
저자
Nayakankuppam, D.; Mishra, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Narcissists as Consumers: Using Scarce Products to Validate Excessively Positive Self-View
저자
Lee, S.Y.; Park, S.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Narrative Theory and Consumer Research: Theoretical and Methodological Perspectives
저자
Grayson, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Narrative Transportation for Product Evaluation: Can Consumers Make the Difference?
저자
van den Hende, E.A.; McFerran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Narrative Transportation for Product Evaluation: Can Consumers Make the Difference?
저자
van den Hende, E.A.; McFerran, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Narrative Transportation in Concept Tests for Really New Products: Are All Protagonists Equally Convincing?
저자
van den Hende, E.A.; Snelders, D.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Nationality, Materialism, and Possession Importance
저자
Webster, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Nature and Function of Scripts in the Evaluation of Service Experiences
저자
Healey, M.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Navigating The PhD Waters: The Role of Advisors
저자
Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Need for Closure and Media Use and Preference of Young Adults
저자
Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Need for Cognition, Advertisement Viewing Time and Memory Advertising Stimuli
저자
Peltier, J. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Need for Cognition, Advertisement Viewing Time and Memory for Advertising Stimuli
저자
Peltier, J. W.;Schibrowsky, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Need for Cognition and the Effects of Repeated Expression on Attitude Accessibility and Extremity
저자
Smith, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Need for Cognition and the Effects of Repeated Expression on Attitude Accessibility and Extremity
저자
Smith, S. M.;Haugtvedt, C. P.;Petty, R. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Need Hierarchies in Consumer Judgments of Product Designs: Is It Tune toReconsider Maslow's Theory?
저자
Yalch, R
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Need Hierarchies in Consumer Judgments of Product Designs: Is It Tune to Reconsider Maslow's Theory?
저자
Yalch, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
임시보관함보기
하단메뉴