충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : N]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
IQA 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
a new quality standard aimed at improving patient experience in the NHS 미리보기
저자
Staniszewska, S.
발행처
IQA
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
a new standard to help care leavers reach higher education 미리보기
저자
McAndrew, G.
발행처
IQA
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
News & Events How to have a quality Christmas 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
News & Events The Fukushima ice challenge 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
News and Analysis Our new-look news section brings you expert analysis of the big stories 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
News and Analysis The train that was late every day for a year, plus 200 mistakes in a report by the Care Quality Commission 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
News The latest industry and CQI news 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
NHS whistleblowing, super-prison risks and the nuts-for-species scandal 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The National Physical Laboratory's Keith Dobson reveals why the organisation is a world leader in the development of scientific measurement 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The new quality professional The CQI's vision for the profession 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The new rules of the game Why quality professionals need to take a holistic view in order to achieve sustained improvement 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The next generation of defence engineers to gauge their views on quality, and the perks and challenges of the job 미리보기
저자
Pike, J.
발행처
IQA
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The North London Gas Alliance of National Grid and Skanska discuss the customer service improvement tools at the heart of their organizations 미리보기
저자
unknown
발행처
IQA
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴