충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : N]
6건 중 6건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A normative approach to motivating savings behavior: the moderating effects of attention to social comparison information 미리보기
저자
Yoon, Hye Jin; La Ferle, Carrie; Edwards, Steven M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Naming strategies as a tool for communication: application to movie titles 미리보기
저자
Chung, Jaihak; Eoh, Jiyeon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Native Advertising: The Black Sheep of the Marketing Family 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Nature imagery in advertising: attention restoration and memory effects 미리보기
저자
Hartmann, P.; Apaolaza, V.; Alija, P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Newsfeed native advertising on Facebook: young millennials' knowledge, pet peeves, reactance and ad avoidance 미리보기
저자
Youn, Seounmi; Kim, Seunghyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The new era of electronic word of mouth (eWOM): 'Be More Chill' overrules the critics 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴