충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : O]
62건 중 62건 출력
1/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Obituaries, Advertising and Consumer Identities: Consumer Behavior in Asante Death Rituals 미리보기
저자
Bonsu, S. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Objectification and Consumer Choice 미리보기
저자
Mitakakis, C.; Sen, S.; Gould, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Object-Subject Interchangeability: A Symbolic Interactionist Model of Materialism 미리보기
저자
Claxton, R. P.;Murray, J. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Object-Subject Interchangeability: A Symbolic Interactionist Model of Materialism 미리보기
저자
Claxton, R. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Odd-Ending Price: Justification for the Hedonic Purchase 미리보기
저자
Choi, J.; Singh, S.; Rangan, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Of Friends and Family: How Do Peers Affect the Development of Intergenerational Influences? 미리보기
저자
Moore, E. S.; Bowman, G. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Of Friends and Family: How Do Peers Affect the Development of Intergenerational Influences? 미리보기
저자
Moore, E. S.; Bowman, G. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Of Time, Temperature, Taste, and Touch: Integrating Perspectives on Grounded Cognition 미리보기
저자
Labroo, A.; Zhang, C.Y.Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
"Oh!... Wow!" How Surprise Enhances Satisfaction 미리보기
저자
Vanhamme, J.; Snelders, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Older Consumers' Vulnerability to Bait-and-Switch 미리보기
저자
Mathur, A.;Mochis, G. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Olympic Souvenir Consumption 미리보기
저자
Tumbat, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
On Being a Female Fellow: My Life as an Oxymoron 미리보기
저자
Hirschman, E. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
On Believing Our Imagination: The Role of Mental Imagery in Belief Generation and Resilience 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
On Believing Our Imagination: The Role of Mental Imagery in Belief Generation and Resilience 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
On Braggarts and Gossips: Why Consumers Generate Positive But Transmit Negative Word of Mouth 미리보기
저자
De Angelis, M.; Bonezzi, A.; Peluso, A.M.; Rucker, D.; Costabile, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Once Burned Twice Shy, This Stock has Been Good to Me So Far, and It Could Have Been Worse: How Naive Learning and Counterfactuals Influence the Repurchase of Stocks Previously Sold 미리보기
저자
Odean, T.; Strahilevitz, M.; Barber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
On Consuming Celebrities: The Case of the Kylie E-Community 미리보기
저자
Hewer, P.; Hamilton, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
One or Many?: Examining Consumption Experiences from the Lens of Multiple Selves 미리보기
저자
Bahl, S.; Milne, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
One Part Salience, One Part Origin, Stir, Sprinkle with Acceptance and Resistance, Bake for One Century and Voila: A New Cultural Casserole! 미리보기
저자
Russell, D. W.; Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Online Reviews: Do Consumers Use Them? 미리보기
저자
Chatterjee, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴