충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : O]
6건 중 6건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Once Burned Twice Shy, This Stock has Been Good to Me So Far, and It Could Have Been Worse: How Naive Learning and Counterfactuals Influence the Repurchase of Stocks Previously Sold 미리보기
저자
Odean, T.; Strahilevitz, M.; Barber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
One Part Salience, One Part Origin, Stir, Sprinkle with Acceptance and Resistance, Bake for One Century and Voila: A New Cultural Casserole! 미리보기
저자
Russell, D. W.; Russell, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
On the Psychology of Quasi-Rational Decisions: The Multifinality Principle in Choice Without Awareness 미리보기
저자
Kruglanski, A. W.; Chun, W. Y.; Sleeth-Keppler, D.; Friedman, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Optimum Stimulation Level Theory and the Differential Impact of Olfactory Stimuli on Consumer Exploratory Tendencies 미리보기
저자
Orth, U. R.; Bourrain, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Ordering, Layering, and Mixing Emotions: The Impact on Advertising Response 미리보기
저자
Grasshoff, K.; Williams, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The Online Pursuit: Preference Learning in Online Dating 미리보기
저자
Frost, J.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴