충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : O]
24건 중 24건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association] 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Objectivity in Marketing Theory and Research 미리보기
저자
Hunt, S. D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Observer Effects of Punishment in a Distribution Network 미리보기
저자
Wang, D.T.; Gu, F.F.; Dong, M.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Offerings as Digitalized Interactive Platforms: A Conceptual Framework and Implications 미리보기
저자
Ramaswamy, Venkat; Ozcan, Kerimcan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Older Consumers, Digital Marketing, and Public Policy: A Review and Research Agenda 미리보기
저자
Nunan, Daniel; Di Domenico, MariaLaura
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Omission and Commission as Marketplace Trauma 미리보기
저자
Bennett, Aronté Marie; Baker, Stacey Menzel; Cross, Samantha; James, J. P.; Bartholomew, Gregory; Ekpo, Akon E.; Henderson, Geraldine Rosa; Hutton, Martina; Khare, Apoorv; Roy, Abhijit
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
On Braggarts and Gossips: A Self-Enhancement Account of Word-of-Mouth Generation and Transmission 미리보기
저자
De Angelis, M.; Bonezzi, A.; Peluso, A.M.; Rucker, D.D.; Costabile, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
On Brands and Word of Mouth 미리보기
저자
Lovett, M.J.; Peres, R.; Shachar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Online Relationship Formation 미리보기
저자
Kozlenkova, Irina V.; Palmatier, Robert W.; Fang, Eric; Xiao, Bangming; Huang, Minxue
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Online Reputation Mechanisms and the Decreasing Value of Chain Affiliation 미리보기
저자
Hollenbeck, Brett
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Online Shopping and Social Media: Friends or Foes? 미리보기
저자
Zhang, Yuchi; Trusov, Michael; Stephen, Andrew T.; Jamal, Zainab
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
On the Competitive and Collaborative Implications of Category Captainship 미리보기
저자
Alan, Yasin; Dotson, Jeffrey P.; Kurtuluş, Mümin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
On the Method of Evolutionary Psychology and Its Applicability to Consumer Research 미리보기
저자
Saad, Gad
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
OPEN THE BLINDS: A new model transforms site-centric data into competitive intelligence 미리보기
저자
Fader, P.; Elkind, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Opportunities for Consumer Research from the Food and Drug Administration's Center for Tobacco Products 미리보기
저자
Andrews, J. Craig; Choiniere, Conrad J.; Portnoy, David B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Opportunity Cost Overestimation 미리보기
저자
Weiss, Liad; Kivetz, Ran
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Optimal Design of Free Samples for Digital Products and Services 미리보기
저자
Li, Hongshuang; Jain, Sanjay; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Optimizing a Menu of Multiformat Subscription Plans for Ad-Supported Media Platforms 미리보기
저자
Kanuri, Vamsi K.; Mantrala, Murali K.; Thorson, Esther
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Optimizing Service Productivity 미리보기
저자
Rust, R.T.; Huang, M.-H.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Optimizing the Future of Innovative Technologies and Infinite Data 미리보기
저자
Walker, Kristen L.; Milne, George R.; Weinberg, Bruce D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Order of Entry and Business Performance: An Empirical Synthesis and Reexamination 미리보기
저자
Szymanski, D. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴