충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : O]
62건 중 62건 출력
2/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Online Shopping Environments: Empowered Consumers or Browsers Beware? 미리보기
저자
Haubl, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
On-line Versus Memory-based Information Credibility Inferences: Implications for Memory-based Product Judgments 미리보기
저자
Pandelaere, M.; Dewitte, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
On-line Versus Memory-based Information Credibility Inferences: Implications for Memory-based Product Judgments 미리보기
저자
Pandelaere, M.; Dewitte, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Online Word of Mouth 미리보기
저자
Chen, Y.-J.; Kirmani, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Only a Diamond Can Cut a Diamond: The Regulation of Emotions via System Fit 미리보기
저자
Fernandes, D.; Williams, L.; Kan, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
On Netnography: Initial Reflections on Consumer Research Investigations of Cyberculture 미리보기
저자
Kozinets, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
On Simple Names and Complex Diseases: Processing Fluency, not Representativeness, Influences Evaluation of Medications 미리보기
저자
Dohle, S.; Siegrist, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
On Sunshine, Snow, and Sex: Environmental Effects in Consumer Preference 미리보기
저자
Reinholtz, N.; Griskevicius, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
On the Compatibility of Orientation, Task and Preference: The Role of Brand Information 미리보기
저자
Ma, J.; Zhang, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
On the Elusive Value of Value: Determinants of Consumers' Value Perceptions 미리보기
저자
Ariely, D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
On the Importance of Non-dominant Cultural Dimensions: Effects of Vertical Individualism on Consumer Behaviour in Norway 미리보기
저자
Jakubanecs, A.; Supphellen, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
On the Metacognition of Emotions: What I Think about How I Feel 미리보기
저자
Labroo, A.A.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
On the Persuasiveness of Negative Information: Limitations to the Negativity Effect 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
On the Psychology of Affective Forecasting: Inconsistency, Anticedents, and Consequences 미리보기
저자
Tsai, C.; Zhao, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
On The Psychology of Construal mindsets: Determinants & Consequences Of Concrete Thinking 미리보기
저자
Thomas, M.; Tsai, C.I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
On the Psychology of Quasi-Rational Decisions: The Multifinality Principle in Choice Without Awareness 미리보기
저자
Kruglanski, A. W.; Chun, W. Y.; Sleeth-Keppler, D.; Friedman, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
On the Question of Altruism vs. Self-Interest in Ethical Consumption, And On Why This Question Might Not Really Matter 미리보기
저자
Scholz, J.; Handelman, J.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
On the Role of Materialism in the Relationship Between Death Anxiety and Quality of Life 미리보기
저자
Urien, B.; Kilbourne, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
On the Use of Multi-Unit Auctions in Measuring Consumers' Willingness to Pay for Products 미리보기
저자
Akaichi, F.; Nayga, R.M.; Gil, J.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
On the Use of Naive Theories of Bias to Remove or Avoid Bias: The Flexible Correction Model 미리보기
저자
Wegener, D. T.; Petty, R. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴