충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : O]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Objective vs. Online Ratings: Are Low Correlations Unexpected and Does It Matter? A Commentary on de Langhe, Fernbach, and Lichtenstein 미리보기
저자
Winer, R. S.; Fader, P. S.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Observing Flattery: A Social Comparison Perspective 미리보기
저자
Chan, E.; Sengupta, J.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Older Consumers' Disposition of Special Possessions/ 미리보기
저자
Price, Linda L
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
On the Dangers of Pulling a Fast One: Advertisement Disclaimer Speed, Brand Trust, and Purchase Intention 미리보기
저자
Herbst, K.C.; Finkel, E.J.; Allan, D.; Fitzsimons, G.M.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
On the Mental Accounting of Restricted-Use Funds: How Gift Cards Change What People Purchase 미리보기
저자
Reinholtz, Nicholas; Bartels, Daniel M.; Parker, Jeffrey R.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
On the Persuasiveness of Similar Others: The Role of Mentalizing and the Feeling of Certainty 미리보기
저자
Faraji-Rad, Ali; Samuelsen, Bendik M.; Warlop, Luk
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
On the Psychology of Scarcity: When Reminders of Resource Scarcity Promote Selfish (and Generous) Behavior 미리보기
저자
Roux, Caroline; Goldsmith, Kelly; Bonezzi, Andrea
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
On the Use of College Students in Social Science Research: Insights from a Second-Order Meta-analysis/ 미리보기
저자
Peterson, Robert A
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Optimal Visualization Aids and Temporal Framing for New Products 미리보기
저자
Zhao, Min; Dahl, Darren W.; Hoeffler, Steve
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Outsourcing Parenthood? How Families Manage Care Assemblages Using Paid Commercial Services 미리보기
저자
Epp, Amber M.; Velagaleti, Sunaina R.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Overestimating Others' Willingness to Pay 미리보기
저자
Frederick, S.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Overindividuation in Gift Giving: Shopping for Multiple Recipients Leads Givers to Choose Unique but Less Preferred Gifts 미리보기
저자
Steffel, M.; Le Boeuf, R.A.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Offer Framing Effect: Choosing Single versus Bundled Offerings Affects Variety Seeking 미리보기
저자
Mittelman, Mauricio; Andrade, Eduardo B.; Brendl, C. Miguel
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Optimistic Trust Effect: Use of Belief in a Just World to Cope with Decision-Generated Threat 미리보기
저자
Wilson, A.E.; Darke, P.R.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴