주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : P]
총
24
건 중
24
건 출력
1/2
페이지
제한항목
1994
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(24)
저자
Areni, C. S.
(1)
Bettman, J. R.;Johnson, E. J.;Payne, J. W.
(1)
Brown, S. P.
(1)
Chakraborty, G.
(1)
Droege, C.;Mackoy, R. D.
(1)
Elliott, R.;Ritson, M.
(1)
Felcher, M.
(1)
Heath, T. B.;Mothersbaugh, D. L.;McCarthy, M. S.;Ryu, G.
(1)
Henderson, C. M.
(1)
Joy, A.
(1)
Kacen, J. J.
(1)
Kiecker, P.
(1)
Martins, M.
(1)
Moorman, C.
(1)
Otnes, C.
(1)
Sayre, S.
(1)
Seiders, K.
(1)
Shim, S.;Kay, L.;Gehrt, K. C.
(1)
Shocker, A. D.
(1)
Smith, R. A.
(1)
Tybout, A. M.
(1)
Vanden Abeele, P.
(1)
Veryzer, R. W.
(1)
Wang, Z.;Rao, C. P.
(1)
더보기
(19)
더보기 취소
출판사
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(13)
Association for Consumer Research
(11)
발행년도
1994
(24)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Perspective on Using Computers to Monitor Information Acquisition
저자
Bettman, J. R.;Johnson, E. J.;Payne, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Paradigms of the Self and the Environment in Consumer Behavior and Marketing
저자
Joy, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Parents' Perception of Children's Consciousness of Clothing Evaluative Criteria: An Exploratory Study From the Consumer Socialization Process Perspective
저자
Shim, S.;Kay, L.;Gehrt, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Peaks and Flows: Intense Joys and Optimal Experiences in Consumption
저자
Smith, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Perceived Price Fairness: A New Look at an Old Construct
저자
Martins, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Peripheral Cues as Sources of Market Inefficiencies in the U.S. and Russia
저자
Heath, T. B.;Mothersbaugh, D. L.;McCarthy, M. S.;Ryu, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Personal Values and Shopping Behavior: A Structural Equation Test of the RVS in China
저자
Wang, Z.;Rao, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Perspectives on Consumer Health Issues: Theoretical, Methodological, and Policy Insights
저자
Moorman, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Phenomenological Insights In Mood and Mood-Related Consumer Behaviors
저자
Kacen, J. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Positive and Negative Effects of Brand Extension and Co-Branding
저자
Shocker, A. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Possessions and Identity in Crisis: Meaning and Change for Victims of the Oakland Firestorm
저자
Sayre, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Postconsumption Competition: The Effects of Choice and Non-Choice Alternatives on Satisfaction Alternatives
저자
Droege, C.;Mackoy, R. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Practicing Existential Consumption: The Lived Meaning of Sexuality in Advertising
저자
Elliott, R.;Ritson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Predicting Buyers' Selection of Interpersonal Sources: The Role of Strong Ties and Weak Ties
저자
Kiecker, P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Presidential Address: The Value of Theory in Consumer Research
저자
Tybout, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Price Awareness of Consumers Exposed to Intense Retail Rivalry: A Field Study
저자
Seiders, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Process Tracing of Physiological Responses to Dynamic Commercial Stimuli
저자
Vanden Abeele, P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
"Professors", "Get-Me-Dones", and "Moochers": How Car Salespeople Experience Their Customers
저자
Felcher, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Promotion Heterogeneity and Consumer Learning: Refining the Deal-Proneness Construct
저자
Henderson, C. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Persuasive Effects of Evaluation, Expectancy and Relevancy Dimensions of Incongruent Visual and Verbal Information
저자
Areni, C. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴