충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
7건 중 7건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Partitioned Presentation of Multicomponent Bundle Prices: Evaluation, Choice and Underlying Processing Effects 미리보기
저자
Chakravarti, D.; Krish, R.; Paul, P.; Srivastava, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Perceived Source Variability Versus Familiarity: Testing Competing Explanations for the Truth Effect 미리보기
저자
Roggeveen, A. L.; Johar, G. V.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Personality and Values Based Materialism: Their Relationship and Origins 미리보기
저자
Ahuvia, A. C.; Wong, N. Y.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Personalization and Personality: Some Effects of Customizing Message Style Based on Consumer Personality 미리보기
저자
Moon, Y.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Prepurchase Attribute Verfiability, Source Credibility, and Persuasion 미리보기
저자
Jain, S. P.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Promoting Consumer Adoption of High-Technology Products: Is More Information Always Better? 미리보기
저자
Ziamou, P.; Ratneshwar, S.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Psychological Indicators of Innovation Adoption: Cross-Classification Based on Need for Cognition and Need for Change 미리보기
저자
Wood, S. L.; Swait, J.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴