충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Perceived Causality as a Cue to Temporal Distance 미리보기
저자
Faro, D.; Leclerc, F.; Hastie, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Perceived Service Quality, Customer Satisfaction, and Intentions 미리보기
저자
Spreng, R.; Page, T.; Shi, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Personality Typology and Thinking Styles:Their Role in Framing and Prospect Theory 미리보기
저자
McIntosh, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Personal Possessions in the Workplace: The Influence of the `Alternative Familya?? of the Corporation on Consumption' 미리보기
저자
Tian, K.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Pharmaceutical Packaging Color and Drug Expectancy 미리보기
저자
Roullet, B. J.; Droulers, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Phoenix: Destruction and the Creation of Self 미리보기
저자
Hausman, A.; Chapa, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Placebo Effects in Marketing Contexts: Influence of Sales Promotions on the Efficacy of Health Supplements 미리보기
저자
Shiv, B.; Carmon, Z.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Positive Implicit Effects for Event Incongruent Sponsorship 미리보기
저자
Trendel, O.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Predicting Ad Response Over Time: A Comparison of Arousal and Ad-Liking to Outcomes of Explicit Memory 미리보기
저자
Braun-LaTour, K. A.; LaTour, M. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Predicting Others' Behavioral Frequencies: The Role of Judgment Strategy, Knowledge, and Regularity 미리보기
저자
Bickart, B.; Phillips, J. M.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Preference Reversals Induced by Screening: Biasing Effects of a Two-Stage Decision Task 미리보기
저자
Chakravarti, A.; Janiszewski, C.; Ulkumen, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Prevention, Promotion, and the Adoption of New Products 미리보기
저자
Herzenstein, M.; Posavac, S. S.; Brakus, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Principles or Probabilities: When Value Overshadows Expected Value 미리보기
저자
Urminsky, O.; Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Private Spaces in Public Places: An Exploration of the Concept of Sacred Space in the Context of Public Restrooms 미리보기
저자
Thomas, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Product Assortment and Variety-Seeking in Consumer Choice 미리보기
저자
Chernev, A.; McAllister, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Product Placement Effects: Product-Character Associations (PCAs) in Sitcoms 미리보기
저자
Russell, C. A.; Stern, B. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Promotion Reactance: The Role of Effort-Reward Congruity 미리보기
저자
Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Pursuit of Regulatory Goals and the Use of Self-Regulatory Resources 미리보기
저자
Nan, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Putting Your Best Face Forward: The Effects of Negative Affect on Agent Evaluation 미리보기
저자
Puccinelli, N. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Perils of Not Knowing What We Don't Know 미리보기
저자
Heyman, J. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴