충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
42건 중 42건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
People We Love to Love and People We Love to Hate: Predicting Desired Outcomes of Reality TV Scenarios 미리보기
저자
Young, J. L.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
People We Love to Love and People We Love to Hate: Predicting Desired Outcomes of Reality TV Scenarios 미리보기
저자
Young, J. L.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Perceived Risk and Deliberation in Retailer Choice: Consumer Behavior towards Online Pharmacies 미리보기
저자
Buttner, O. B.; Schulz, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Perceived Risk and Deliberation in Retailer Choice: Consumer Behavior towards Online Pharmacies 미리보기
저자
Buttner, O. B.; Schulz, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Perceptions of Counterfeit Product Consumers 미리보기
저자
Oneto, S.; Sundie, J. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perceptions of Counterfeit Product Consumers 미리보기
저자
Oneto, S.; Sundie, J. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Positive versus Negative Affect Asymmetry and Comfort Food Consumption 미리보기
저자
LeBel, J.; Lu, J.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Positive versus Negative Affect Asymmetry and Comfort Food Consumption 미리보기
저자
LeBel, J.; Lu, J.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Poverty Consumption: Consumer Behaviour of Refugees in Industrialized Countries 미리보기
저자
Kriechbaum-Vitellozzi, E.; Kreuzbauer, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Poverty Consumption: Consumer Behaviour of Refugees in Industrialized Countries 미리보기
저자
Kriechbaum-Vitellozzi, E.; Kreuzbauer, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Precommitment Bias in the Evaluation of a Single Option: The Importance of Evaluative Disposition 미리보기
저자
Bond, S. D.; Carlson, K. A.; Meloy, M. G.; Russo, J. E.; Tanner, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Precommitment Bias in the Evaluation of a Single Option: The Importance of Evaluative Disposition 미리보기
저자
Bond, S. D.; Carlson, K. A.; Meloy, M. G.; Russo, J. E.; Tanner, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Preference Exploration and Learning: The Role of Intensiveness and Extensiveness of Experience 미리보기
저자
Hoeffler, S.; Ariely, D.; West, P.; Duclos, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Preference Exploration and Learning: The Role of Intensiveness and Extensiveness of Experience 미리보기
저자
Hoeffler, S.; Ariely, D.; West, P.; Duclos, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Pretty Woman or Erin Brockovich? Unconscious and Conscious Reactions to Commercials and Movies Shaped by Fairy Tale Archetypes-Results from Two Experimental Studies 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Domke, A.; Bartmann, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Pretty Woman or Erin Brockovich? Unconscious and Conscious Reactions to Commercials and Movies Shaped by Fairy Tale Archetypes-Results from Two Experimental Studies 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Domke, A.; Bartmann, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Price Matching Guarantees as Signals of Value: The Role of Perceived Risk and Estimate of Lowest Market Price 미리보기
저자
Dutta, S.; Biswas, D.; Biswas, A.; Pullig, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Price Matching Guarantees as Signals of Value: The Role of Perceived Risk and Estimate of Lowest Market Price 미리보기
저자
Dutta, S.; Biswas, D.; Biswas, A.; Pullig, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Price Skimming Paradoxes 미리보기
저자
Gebhardt, G. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Price Skimming Paradoxes 미리보기
저자
Gebhardt, G. F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴