충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
21건 중 21건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Psychophysical Approach to Assessment of Relationship between Vehicle Color and Purchase Price 미리보기
저자
Powers, K.I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Psychophysiological Perspective of the Stress-buffering and Persuasive Impact of Positive Communication Style 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Parenting, Peer Influence, and Role Model on Compulsive Buying Tendencies of Early Adolescent Consumers 미리보기
저자
Liu, C.; Laird, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Peeps, Beemers and Scooby-doos: Exploring Community Value amongst Scottish Car Cruisers 미리보기
저자
Hewer, P.; Brownlie, D.; Treanor, S.; Ferguson, P.; Hamilton, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Perhaps it Would be Better if Materialistic Birds of a Feather Did Not Shop Together: Materialism, Accountability, and Luxury Brand Consumption Experiences 미리보기
저자
Freeman, D.; McFerran, B.; Aquino, K.; Thau, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Permission to be Prejudiced: Legitimacy Credits in the Evaluation of Advertisements with Black and White Models 미리보기
저자
Choi, B.; Crandall, C.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Persuasion Pleasure and Selling Stress: The Role of Non-Verbal Communication in Consumer Influence Settings 미리보기
저자
Fennis, B.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Philosophy and Consumption: Discussions on Trust and Brands 미리보기
저자
Borgerson, J.; Gustafsson, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Pick me, Pick me! An Extension of Theory Regarding Human Branding through Investigation of Editorial Fashion Models 미리보기
저자
Parmentier, M.-A.; Fischer, E.; Reuber, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Place Attachment: The Social Dimensions of the Retail Environment and the Need for Further Exploration 미리보기
저자
Johnstone, M.-L.; Conroy, D.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Politics and Consumption 미리보기
저자
Ozalp, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Power and Donation: Does Perceived Power Decrease or Increase Charitable Contribution? 미리보기
저자
Dai, X.; Fries, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Procedural Priming and Consumer Judgments: Effects on the Impact of Positively and Negatively Valenced Information 미리보기
저자
Shen, H.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Product Failure and Warranty Purchase: Their Effects on Target-Specific Emotions and Attitude toward the Brand 미리보기
저자
Karande, K.; Gopinath, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Profiling the Brand Personality of Specific Brands 미리보기
저자
Cui, A.P.; Albanese, P.J.; Jewell, R.D.; Hu, M.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Promotion Matching: The Role of Promotion Type and Self-Construal on Purchase Intentions 미리보기
저자
Winterich, K.P.; Mittal, V.; Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Protecting the Portals of Home 미리보기
저자
Fernandez, K.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Protection of Prior Learning in Complex Consumer Learning Environments 미리보기
저자
Laran, J.; Cunha, M.; Janiszewski, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Proximity to or Progress toward Receiving a Telephone Service? An Experimental Investigation of Customer Reactions to Features of Telephone Auditory Messages 미리보기
저자
Weiss, L.; Rafaeli, A.; Munichor, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Perceived Value of Time in a Transaction 미리보기
저자
Lin, Y.-T.; Bei, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴