충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
60건 중 60건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Painful Choice: Embodied Influences on Choice Perception 미리보기
저자
Tal, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Painful Choice: Embodied Influences on Choice Perception 미리보기
저자
Tal, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Patience, Attention to Time, and Consumer Cognition 미리보기
저자
Olivola, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Patience, Attention to Time, and Consumer Cognition 미리보기
저자
Olivola, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Payment Frequency Discount vs. Payment Amount Discount: The Framing Effect on Preference Reversal 미리보기
저자
Jhang, J.H.; Kim, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Payment Frequency Discount vs. Payment Amount Discount: The Framing Effect on Preference Reversal 미리보기
저자
Jhang, J.H.; Kim, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Perceived Quality, Packaging and Self-Image Congruence: An Application in the Cosmetics Market 미리보기
저자
Jamal, A.; Khan, M.S.; Tsesmetzi, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Perceived Quality, Packaging and Self-Image Congruence: An Application in the Cosmetics Market 미리보기
저자
Jamal, A.; Khan, M.S.; Tsesmetzi, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Perspectives on Shopping Involvement 미리보기
저자
O Donnell, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Perspectives on Shopping Involvement 미리보기
저자
O Donnell, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Physiological Arousal Mediates the Persuasive Impact of Positive Peripheral Cues in Threatening Communication 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Physiological Arousal Mediates the Persuasive Impact of Positive Peripheral Cues in Threatening Communication 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Pledges and Competitions as Health Interventions 미리보기
저자
Raju, S.; Rajagopal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Pledges and Competitions as Health Interventions 미리보기
저자
Raju, S.; Rajagopal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Positive Emotions-Theory and Application 미리보기
저자
Herzenstein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Positive Emotions-Theory and Application 미리보기
저자
Herzenstein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Postconsumption Motivation-What Happens after a Need is Satisifed? 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Chiu, C.-y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Postconsumption Motivation-What Happens after a Need is Satisifed? 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Chiu, C.-y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Post-Purchase Consumer Regret: Conceptualization and Development of the PPCR Scale 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Post-Purchase Consumer Regret: Conceptualization and Development of the PPCR Scale 미리보기
저자
Lee, S.H.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴