충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Prognosis on Consumerism 미리보기
저자
Uslay, C.; Coskuner-Balli, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Paradise Lost: The Making of Shangri-La 미리보기
저자
Belk, R.; Llamas, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Partnership in Healthcare: The Impact of Co-Production on Healthcare Outcomes 미리보기
저자
Lawson, S.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Partners in Sustainability: Consumer Culture Theory Approaches to Personal and Social Transformation 미리보기
저자
Press, M.; Kozinets, R.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Partners, Masters, Friends, and Flings: Exploring the Multiple Roles of Brand Relationships 미리보기
저자
Swaminathan, V.; Fournier, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perceived Entitativity and Accessibility-Diagnosticity As Moderators of Reciprocal Extension Effects 미리보기
저자
Chang, J.W.; Jackson, P.R.; Lou, Y.-C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Perceptual Prominence Effects in Consumer Choice 미리보기
저자
Park, S.; Kim, M.-Y.; Park, S.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Personality and Sustainable Consumption: An Application of the 3M Model 미리보기
저자
Veiga, R.T.; Ribeiro, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Price-Based Expectations 미리보기
저자
Gneezy, A.; Gneezy, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Priming Susceptibility: The Role of the Self in Moderating Nonconscious Priming Effects 미리보기
저자
Johnson, H.; Kirmani, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Process Versus Outcome Focus: How to Encourage Consumer to Increase Repayment Amount 미리보기
저자
Wang, L.; Lv, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Product Involvement vs. Product Motives as Moderators of the Effects of Ad-evoked Feelings: An Analysis of Consumer Responses to 1,100 TV Commercials 미리보기
저자
Geuens, M.; Pham, M.T.; De Pelsmacker, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Promoting Products versus Outcomes to impact the Decision Making Process: the Power of Recommending One Product 미리보기
저자
van Ginkel, M.; Dellaert, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Promoting the Effective Use of Counterfactual Generation to Tackle Negative Consumption 미리보기
저자
Ho, C.K.Y.; Kwong, J.Y.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Prosocial Behavior in the Field 미리보기
저자
Nelson, L.D.; Anik, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Prospective Motivated Reasoning in Charitable Giving: Making Sense of Our Future Behavior and Protecting Our Future Self 미리보기
저자
Namkoong, J.-E.; Erwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Psychological Aspects of Charitable Giving: Surprising New Insights About Benefactors, Beneficiaries, and the Giving Context 미리보기
저자
Sharma, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Purchase Intention Toward Counterfeits-Antecedents And Consequences From Culturally Diverse Countries 미리보기
저자
Swoboda, B.; Pennemann, K.; Taube, M.; Dabija, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Putting the Roots Back in Grassroots: Consumer Activism through Social Media 미리보기
저자
Albinsson, P.A.; Perera, B.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Power of Positive Thinking: Asymmetrical Affective Perseverance in Consumer Brand Judgments 미리보기
저자
Coker, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴