충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
24건 중 24건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Perceived Control-Based Model of the Effects of Co-Production on Satisfaction 미리보기
저자
Pacheco, N.A.; Lunardo, R.; Pizzutti, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Poison by Any Other Name: Aversion to Functional Food Chemicals 미리보기
저자
Tal, A.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Pounding Heart and a Narrower Mind: How Images of Attractive Women in Mass Media Influence Man's Pro-Social Behavior 미리보기
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Paying To Be Nice: Consistency and Costly Prosocial Behavior 미리보기
저자
Gneezy, A.; Imas, A.; Nelson, L.D.; Brown, A.; Norton, M.I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Perceived Difficulty of Manufacturing the Extension and Extension Evaluation: Do Perceptions of Complementary and Substitutability Matter? 미리보기
저자
Bindroo, V.; Pillai, R.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perception-Specific Average Causal Effects: Implications for Experimental Consumer Research 미리보기
저자
Herzog, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Picture Yourself...: The Effect of Personal Imagery on Pragmatic / Ideal Trade-offs 미리보기
저자
Lin, M.; Smarandescu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Poseurs: Understanding When Product Use is Perceived as Impression Management 미리보기
저자
Pancer, E.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
`Post-Materialist Work': Emerging Self-Actualization in the Video Industry 미리보기
저자
Hietanen, J.; Uotila, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Practice Consumption and Value Creation: Advancing the Practice Theoretical Ontology of Consumption Community 미리보기
저자
Hartmann, B.J.; Wiertz, C.; Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Practice What You Preach? 미리보기
저자
Chugani, S.; Broniarczyk, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Price Comparisons as Information about Personal Competence and Relational Value: The Influence on Perceived Fairness 미리보기
저자
McShane, L.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Price on the Top of the Price: Effect of Sales Tax and Product Price on Consumers' Estimates of the Total Purchase Price 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Price Psychology: Advances On Context Effects In Pricing Research 미리보기
저자
Mazar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Product or Cause? The Impacts of Product Type and Cause Framing in Cause-Related Marketing Advertising 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Psychological and Neurophysiological Investigations of Close Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Reimann, M.; Castano, R.; Zaichkowsky, J.; Bechara, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Psychological Distance in Hedonic Prediction and Consumption: The Surprising Impact of Distant Events 미리보기
저자
Ebert, J.; Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
`Pushing the Scene': Tensions and Emergence in an Accelerated Marketplace Culture 미리보기
저자
Hietanen, J.; Rokka, J.; Roman, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Pantomime of Persuasion: Fit Between Sales-Agent Nonverbal Communication and Influence Strategies 미리보기
저자
Fennis, B.; Stel, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Perception of lower and higher Price-Thresholds: Implications from Consumer Neuroscience 미리보기
저자
Linzmajer, M.; Hubert, M.; Hubert, M.; Kenning, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴