주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : P]
총
24
건 중
24
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2013
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(24)
저자
Bechwati, N.N.; Baalbaki, I.
(1)
Bindroo, V.; Pillai, R.G.
(1)
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.; Chen, T.-T.
(1)
Chugani, S.; Broniarczyk, S.
(1)
Ebert, J.; Meyvis, T.
(1)
Fennis, B.; Stel, M.
(1)
Gneezy, A.; Imas, A.; Nelson, L.D.; Brown, A.; Norton, M.I.
(1)
Hartmann, B.J.; Wiertz, C.; Arnould, E.
(1)
Herzog, W.
(1)
Hietanen, J.; Rokka, J.; Roman, R.
(1)
Hietanen, J.; Uotila, H.
(1)
Li, X.; Zhang, M.
(1)
Lin, M.; Smarandescu, L.
(1)
Linzmajer, M.; Hubert, M.; Hubert, M.; Kenning, P.
(1)
Ma, W.
(1)
Makienko, I.
(1)
Mazar, N.
(1)
McShane, L.; Ashworth, L.
(1)
Pacheco, N.A.; Lunardo, R.; Pizzutti, C.
(1)
Pancer, E.; Ashworth, L.
(1)
Reimann, M.; Castano, R.; Zaichkowsky, J.; Bechara, A.
(1)
Santana, S.
(1)
Tal, A.; Wansink, B.
(1)
Wauters, B.; Brengman, M.; Janssens, W.
(1)
더보기
(19)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(24)
발행년도
2013
(24)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Perceived Control-Based Model of the Effects of Co-Production on Satisfaction
저자
Pacheco, N.A.; Lunardo, R.; Pizzutti, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Poison by Any Other Name: Aversion to Functional Food Chemicals
저자
Tal, A.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Pounding Heart and a Narrower Mind: How Images of Attractive Women in Mass Media Influence Man's Pro-Social Behavior
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Paying To Be Nice: Consistency and Costly Prosocial Behavior
저자
Gneezy, A.; Imas, A.; Nelson, L.D.; Brown, A.; Norton, M.I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Perceived Difficulty of Manufacturing the Extension and Extension Evaluation: Do Perceptions of Complementary and Substitutability Matter?
저자
Bindroo, V.; Pillai, R.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Perception-Specific Average Causal Effects: Implications for Experimental Consumer Research
저자
Herzog, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Picture Yourself...: The Effect of Personal Imagery on Pragmatic / Ideal Trade-offs
저자
Lin, M.; Smarandescu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Poseurs: Understanding When Product Use is Perceived as Impression Management
저자
Pancer, E.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
`Post-Materialist Work': Emerging Self-Actualization in the Video Industry
저자
Hietanen, J.; Uotila, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Practice Consumption and Value Creation: Advancing the Practice Theoretical Ontology of Consumption Community
저자
Hartmann, B.J.; Wiertz, C.; Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Practice What You Preach?
저자
Chugani, S.; Broniarczyk, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Price Comparisons as Information about Personal Competence and Relational Value: The Influence on Perceived Fairness
저자
McShane, L.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Price on the Top of the Price: Effect of Sales Tax and Product Price on Consumers' Estimates of the Total Purchase Price
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Price Psychology: Advances On Context Effects In Pricing Research
저자
Mazar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Product or Cause? The Impacts of Product Type and Cause Framing in Cause-Related Marketing Advertising
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Psychological and Neurophysiological Investigations of Close Consumer-Brand Relationships
저자
Reimann, M.; Castano, R.; Zaichkowsky, J.; Bechara, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Psychological Distance in Hedonic Prediction and Consumption: The Surprising Impact of Distant Events
저자
Ebert, J.; Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
`Pushing the Scene': Tensions and Emergence in an Accelerated Marketplace Culture
저자
Hietanen, J.; Rokka, J.; Roman, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Pantomime of Persuasion: Fit Between Sales-Agent Nonverbal Communication and Influence Strategies
저자
Fennis, B.; Stel, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Perception of lower and higher Price-Thresholds: Implications from Consumer Neuroscience
저자
Linzmajer, M.; Hubert, M.; Hubert, M.; Kenning, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴