충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
6건 중 6건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Placing snacks in children's movies: cognitive, evaluative, and conative effects of product placements with character product interaction 미리보기
저자
Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg; Zeller, Patrick
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Positive uncertainty: the benefit of the doubt in advertising 미리보기
저자
Ketelaar, Paul Edwin; van't Riet, Jonathan; Thorbjornsen, Helge; Buijzen, Moniek
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Preannouncement messages: impetus for electronic word-of-mouth 미리보기
저자
Zhang, Hao; Choi, Yung Kyun
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Product placement practices in prime-time television programmes in Hong Kong 미리보기
저자
Fong Yee Chan, Fanny; Lowe, Ben
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Propaganda strategies of Korean war-era leaflets 미리보기
저자
Kim, Sora; Haley, Eric
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The power of e-WOM using the hashtag: focusing on SNS advertising of SPA brands 미리보기
저자
Shin, Jiye; Chae, Heeju; Ko, Eunju
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴