충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
75건 중 75건 출력
1/4 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association] 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Picture is Worth ... Are marketing messages ignoring half of your prospect's brain? 미리보기
저자
Ries, L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Probabilistic Approach to Pricing a Bundle of Products or Services 미리보기
저자
Venkatesh, R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Probit Model with Structured Covariance for Similarity Effects and Source of Volume Calculations 미리보기
저자
Dotson, Jeffrey P.; Howell, John R.; Brazell, Jeff D.; Otter, Thomas; Lenk, Peter J.; MacEachern, Steve; Allenby, Greg M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
P2V-MAP: Mapping Market Structures for Large Retail Assortments 미리보기
저자
Gabel, Sebastian; Guhl, Daniel; Klapper, Daniel
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Parental Restrictive Mediation and Children's Violent Video Game Play: The Effectiveness of the Entertainment Software Rating Board (ESRB) Rating System 미리보기
저자
Laczniak, Russell N.; Carlson, Les; Walker, Doug; Brocato, E. Deanne
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Passive and Active Opportunism in Interorganizational Exchange 미리보기
저자
Seggie, S.H.; Griffith, D.A.; Jap, S.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Patterns of credible commitments: Territory and brand selectivity in industrial distribution 미리보기
저자
Fein, Adam J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Patterns of Credible Commitments: Territory and Brand Selectivity in Industrial Distribution Channels 미리보기
저자
Fein, A. J
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Patterns of Credible Commitments: Territory and Brand Selectivity in Industrial Distribution Channels 미리보기
저자
Fein, A. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Paul Green, Journal of Marketing Research, and the Challenges Facing Marketing 미리보기
저자
Meyer, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Paying with Money or Effort: Pricing When Customers Anticipate Hassle 미리보기
저자
Lambrecht, A.; Tucker, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Paywalls: Monetizing Online Content 미리보기
저자
Pattabhiramaiah, Adithya; Sriram, S.; Manchanda, Puneet
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Perceived Risk, Product Returns, and Optimal Resource Allocation: Evidence from a Field Experiment 미리보기
저자
Petersen, J. Andrew; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Performance, Attribution, and Expenctancy Linkages in Personal Selling 미리보기
저자
Johnston, W. J.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Personalizing the Customization Experience: A Matching Theory of Mass Customization Interfaces and Cultural Information Processing 미리보기
저자
de Bellis, Emanuel; Hildebrand, Christian; Ito, Kenichi; Herrmann, Andreas; Schmitt, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Personal Relevance and Mental Simulation Amplify the Duration Framing Effect 미리보기
저자
Ulkumen, G.; Thomas, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Philanthropic Relationships The relationship marketing and management paradigm has much to offer when it comes to philanthropy 미리보기
저자
Crosby, L.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
PIE: A Holistic Preference Concept and Measurement Model 미리보기
저자
Kim, H.-J.; Park, Y.-H.; Bradlow, E.T.; Ding, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Pioneer Advantage: Marketing Logic or Marketing Legend? 미리보기
저자
Golder, P. N.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Place the Logo High or Low? Using Conceptual Metaphors of Power in Packaging Design 미리보기
저자
Sundar, A.; Noseworthy, T.J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴