충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
75건 중 75건 출력
3/4 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association] 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Price Discrimination Using In-Store Merchandising 미리보기
저자
Dhar, S. K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Price-Matching Guarantees as a Direct Signal of Low Prices 미리보기
저자
Mamadehussene, Samir
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Price Number Relationships and Deal Processing Fluency: The Effects of Approximation Sequences and Number Multiples 미리보기
저자
Coulter, K.S.; Roggeveen, A.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Price Perceptions and Consumer Shopping Behavior: A Field Study 미리보기
저자
Lichtenstein, D. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Price Promotion for Emotional Impact 미리보기
저자
Aydinli, A.; Bertini, M.; Lambrecht, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Price Promotions and Popular Events 미리보기
저자
Keller, Wiebke I. Y.; Deleersnyder, Barbara; Gedenk, Karen
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Price Search in the Retail Grocery Market 미리보기
저자
Urbany, J. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Price Transparency and Retail Prices: Evidence from Fuel Price Signs in the Italian Highway System 미리보기
저자
Rossi, Federico; Chintagunta, Pradeep K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Principle-Based Consumption Communities: Exploring the Meanings Derived from Socially Conscious Consumption Practices 미리보기
저자
DeVincenzo, Marie Hafey; Scammon, Debra
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Principles and Principals: Do Customer Stewardship and Agency Control Compete or Complement When Shaping Frontline Employee Behavior? 미리보기
저자
Schepers, J.; Falk, T.; de Ruyter, K.; de Jong, A.; Hammerschmidt, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Principles in Action: An Examination of Food and Drug Administration Letters Involving Violative Internet Promotions from 1997 to 2012 미리보기
저자
Hoy, M.G.; Park, J.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Privacy Challenges and Opportunities: The Role of the Federal Trade Commission 미리보기
저자
Ohlhausen, M.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Privacy Notices as Tabula Rasa: An Empirical Investigation into How Complying with a Privacy Notice Is Related to Meeting Privacy Expectations Online 미리보기
저자
Martin, Kirsten
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Private Label Imitation of a National Brand: Implications for Consumer Choice and Law 미리보기
저자
Aribarg, A.; Arora, N.; Henderson, T.; Kim, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Product Concept Demonstrations in Trade Shows and Firm Value 미리보기
저자
Kim, Taewan; Mazumdar, Tridib
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Product Customization via Starting Solutions 미리보기
저자
Hildebrand, C.; Haubl, G.; Herrmann, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Product Design for the Long Run: Consumer Responses to Typical and Atypical Designs at Different Stages of Exposure 미리보기
저자
Landwehr, J.R.; Wentzel, D.; Herrmann, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Product Diversification and Market Value of Large International Firms: A Macroenvironmental Perspective 미리보기
저자
Qiu, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Productivity Metrics and Consumers' Misunderstanding of Time Savings 미리보기
저자
De Langhe, Bart; Puntoni, Stefano
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Product Launches with New Attributes: A Hybrid Conjoint—Consumer Panel Technique for Estimating Demand 미리보기
저자
Ellickson, Paul B.; Lovett, Mitchell J.; Ranjan, Bhoomija
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴