충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
10/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
Profiling the Brand Personality of Specific Brands 미리보기
저자
Cui, A.P.; Albanese, P.J.; Jewell, R.D.; Hu, M.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Progressing a Taxonomy of Possible Reflexivities: Guidelines for Reflexive Practice in Consumer Research 미리보기
저자
Bettany, S.; Woodruffe-Burton, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Promiscuous or Confident?: Attitudinal Ambivalence Towards Condom Purchase 미리보기
저자
Dahl, D. W.; Darke, P. R.; Gorn, G. J.; Weinberg, C. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Promoting Products versus Outcomes to impact the Decision Making Process: the Power of Recommending One Product 미리보기
저자
van Ginkel, M.; Dellaert, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Promoting the Effective Use of Counterfactual Generation to Tackle Negative Consumption 미리보기
저자
Ho, C.K.Y.; Kwong, J.Y.Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Promotion Framing Effects on Consumers' Perceptions of Customized Pricing 미리보기
저자
Weisstein, F.L.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
Promotion Framing Effects on Consumers' Perceptions of Customized Pricing 미리보기
저자
Weisstein, F.L.; Monroe, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Promotion Heterogeneity and Consumer Learning: Refining the Deal-Proneness Construct 미리보기
저자
Henderson, C. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Promotion Heterogeneity and Consumer Learning: Refining the Deal-Proneness Construct 미리보기
저자
Henderson, C. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Promotion Matching: The Role of Promotion Type and Self-Construal on Purchase Intentions 미리보기
저자
Winterich, K.P.; Mittal, V.; Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Promotion Over Time: Exploring Expectations and Explanations 미리보기
저자
Mela, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Promotion Reactance: The Role of Effort-Reward Congruity 미리보기
저자
Kivetz, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Prosocial Behavior in the Field 미리보기
저자
Nelson, L.D.; Anik, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
Prospective Motivated Reasoning in Charitable Giving: Making Sense of Our Future Behavior and Protecting Our Future Self 미리보기
저자
Namkoong, J.-E.; Erwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Protecting the Portals of Home 미리보기
저자
Fernandez, K.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Protection Motivation Theory - An Additive or a Multiplicative Model? 미리보기
저자
Cismaru, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Protection Motivation Theory - An Additive or a Multiplicative Model? 미리보기
저자
Cismaru, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Protection of Prior Learning in Complex Consumer Learning Environments 미리보기
저자
Laran, J.; Cunha, M.; Janiszewski, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Proximity to or Progress toward Receiving a Telephone Service? An Experimental Investigation of Customer Reactions to Features of Telephone Auditory Messages 미리보기
저자
Weiss, L.; Rafaeli, A.; Munichor, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
Psycholinguistic Perspectives on Consumer Learning 미리보기
저자
Yalch, R.; Dimofte, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴