충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
11/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Psychological and Neurophysiological Investigations of Close Consumer-Brand Relationships 미리보기
저자
Reimann, M.; Castano, R.; Zaichkowsky, J.; Bechara, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Psychological Approaches to Future Rewards: Sequences, Valuation, Effort, and Frequency Reward Programs 미리보기
저자
Ebert, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Psychological Aspects of Charitable Giving: Surprising New Insights About Benefactors, Beneficiaries, and the Giving Context 미리보기
저자
Sharma, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Psychological Correlates Of Deal Proneness and Deal-Responsive Behavior 미리보기
저자
Lichtenstein, D. R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Psychological Correlates of Proneness to Deals: A Domain-Specific Analysis 미리보기
저자
Lichtenstein, D. R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Psychological Distance in Hedonic Prediction and Consumption: The Surprising Impact of Distant Events 미리보기
저자
Ebert, J.; Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Psychological, Marketing, Physical, and Sociological Factors Affecting Attitudes and Behavioral Intentions for Customers Resisting the Purchase of an Embarrassing Product 미리보기
저자
Iacobucci, D.; Calder, B. J.; Malthouse, E. C.; Duhacheck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Psychological Processes in Financial Decision-making: A Consumer Perspective 미리보기
저자
Eisenstein, E. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Psychological Processes in Financial Decision-making: A Consumer Perspective 미리보기
저자
Eisenstein, E. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Ptolemy vs. Copernicus: Self-Construal and Social Consumption 미리보기
저자
Moore, S.G.; Fitzsimons, G.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Ptolemy vs. Copernicus: Self-Construal and Social Consumption 미리보기
저자
Moore, S.G.; Fitzsimons, G.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Public Commitment Leads to Weight Loss 미리보기
저자
Dellande, S.; Nyer, P.U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Public Commitment Leads to Weight Loss 미리보기
저자
Dellande, S.; Nyer, P.U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Public Policy Prescriptions from Consumer Research 미리보기
저자
Mazar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Public Policy Prescriptions from Consumer Research 미리보기
저자
Mazar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Pulling-up or Pushing Down? Exploring Pro-leader and Anti-trailer Processing in Multi-option Consumer Choices 미리보기
저자
Blanchard, S.J.; Meloy, M.G.; Carlson, K.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Pulling-up or Pushing Down? Exploring Pro-leader and Anti-trailer Processing in Multi-option Consumer Choices 미리보기
저자
Blanchard, S.J.; Meloy, M.G.; Carlson, K.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Purchase Intention Toward Counterfeits-Antecedents And Consequences From Culturally Diverse Countries 미리보기
저자
Swoboda, B.; Pennemann, K.; Taube, M.; Dabija, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Pursuit of Regulatory Goals and the Use of Self-Regulatory Resources 미리보기
저자
Nan, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Pushing the Envelope of Brand and Personality: Antecedents and Moderators of Anthropomorphized Brands 미리보기
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Rocereto, J.F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 

하단메뉴