충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
13/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
The Persuasive Impact of Autobiographical Memories in Advertising: Episodic Self-Referencing of Schema-Triggered Affect? 미리보기
저자
Price, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
The Persuasiveness of Stylistic Properties: The Moderating Role of Ideal-self vs. Ought-self 미리보기
저자
Zhang, J.; Yang, X.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
The Persuasiveness of Stylistic Properties: The Moderating Role of Ideal-self vs. Ought-self 미리보기
저자
Zhang, J.; Yang, X.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
The Persuasive Role of Incidental Similarity on Attitudes and Purchase Intentions in a Sales Context 미리보기
저자
Jiang, L.; Dahl, D.; Chattopadhyay, A.; Hoegg, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
The Persuasive Role of Incidental Similarity on Attitudes and Purchase Intentions in a Sales Context 미리보기
저자
Jiang, L.; Dahl, D.; Chattopadhyay, A.; Hoegg, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
The Pervasive Effect of Aesthetics on Choice: Evidence from a Field Study 미리보기
저자
Landwehr, J.R.; Labroo, A.A.; Herrmann, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
The Pervasive Effect of Aesthetics on Choice: Evidence from a Field Study 미리보기
저자
Landwehr, J.R.; Labroo, A.A.; Herrmann, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
248.
서명
The Place of Product Design and Aesthetics in Consumer Research 미리보기
저자
Veryzer, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
249.
서명
The Pleasure and Pain of Being Close: Men's Mixed Feelings About Participation in Valentine's Day Gift Exchange Activities 미리보기
저자
Otnes, C.;Ruth, J.;Milbourne, C. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
250.
서명
The Pleasure and Pain of Being Close: Men's Mixed Feelings About Participation in Valentine's Day Gift Exchange Activities 미리보기
저자
Otnes, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
251.
서명
The Portion-Size Effect: How Increasing the Number of Portion-Size Options Can Increase the Volume of Food Consumption Perspective 미리보기
저자
Lei, J.; Gill, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
252.
서명
The Portion-Size Effect: How Increasing the Number of Portion-Size Options Can Increase the Volume of Food Consumption Perspective 미리보기
저자
Lei, J.; Gill, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
253.
서명
The Power of One in Mindful Consumer Behavior 미리보기
저자
Bechwati, N.N.; Baalbaki, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
254.
서명
The Power of Positive Thinking: Asymmetrical Affective Perseverance in Consumer Brand Judgments 미리보기
저자
Coker, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
255.
서명
The Power, Potential, and Perils of Meta-Analysis: A Workshop on Integrative Reviews 미리보기
저자
Brown, S. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
256.
서명
The Presence of Reference Price: How Value Can Appear Convergent to Buyers and Sellers 미리보기
저자
Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
257.
서명
The Presence of Reference Price: How Value Can Appear Convergent to Buyers and Sellers 미리보기
저자
Lin, C.-H.; Chuang, S.-C.; Kung, C.-Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
258.
서명
The Present Location of Temporal Embeddedness: The Case of Time Linked Consumption Practices in Dual Career Families 미리보기
저자
Bettany, S.; Gatrell, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
259.
서명
The Present Location of Temporal Embeddedness: The Case of Time Linked Consumption Practices in Dual Career Families 미리보기
저자
Bettany, S.; Gatrell, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
260.
서명
The Price is Right? Effects of Internal and External Reference Prices on Consumer Judgments 미리보기
저자
Santana, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 

하단메뉴