충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
3/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Perceived Quality, Packaging and Self-Image Congruence: An Application in the Cosmetics Market 미리보기
저자
Jamal, A.; Khan, M.S.; Tsesmetzi, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Perceived Quality, Packaging and Self-Image Congruence: An Application in the Cosmetics Market 미리보기
저자
Jamal, A.; Khan, M.S.; Tsesmetzi, M.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Perceived Risk and Deliberation in Retailer Choice: Consumer Behavior towards Online Pharmacies 미리보기
저자
Buttner, O. B.; Schulz, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Perceived Risk and Deliberation in Retailer Choice: Consumer Behavior towards Online Pharmacies 미리보기
저자
Buttner, O. B.; Schulz, S.; Silberer, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Perceived Service Quality, Customer Satisfaction, and Intentions 미리보기
저자
Spreng, R.; Page, T.; Shi, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Perceived Variability, Category Size, and the Relative Effectiveness of"Leading Brand" Versus "Best in Class" Comparative Advertising Claims 미리보기
저자
Yang, X.; Jain, S.; Lindsey, C.; Kardes, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Perceptions of Counterfeit Product Consumers 미리보기
저자
Oneto, S.; Sundie, J. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Perceptions of Counterfeit Product Consumers 미리보기
저자
Oneto, S.; Sundie, J. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Perception-Specific Average Causal Effects: Implications for Experimental Consumer Research 미리보기
저자
Herzog, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Perceptual Prominence Effects in Consumer Choice 미리보기
저자
Park, S.; Kim, M.-Y.; Park, S.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Perhaps it Would be Better if Materialistic Birds of a Feather Did Not Shop Together: Materialism, Accountability, and Luxury Brand Consumption Experiences 미리보기
저자
Freeman, D.; McFerran, B.; Aquino, K.; Thau, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Peripheral Cues as Sources of Market Inefficiencies in the U.S. and Russia 미리보기
저자
Heath, T. B.;Mothersbaugh, D. L.;McCarthy, M. S.;Ryu, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Permission to be Prejudiced: Legitimacy Credits in the Evaluation of Advertisements with Black and White Models 미리보기
저자
Choi, B.; Crandall, C.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Personality and Condom Purchase 미리보기
저자
Dutta, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Personality and Sustainable Consumption: An Application of the 3M Model 미리보기
저자
Veiga, R.T.; Ribeiro, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Personality Characteristics of Market Mavens 미리보기
저자
Brancaleone, V.; Gountas, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Personality Processing Traits and Shopping Behavior 미리보기
저자
Sojka, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Personality Typology and Thinking Styles:Their Role in Framing and Prospect Theory 미리보기
저자
McIntosh, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Personalization and Decision Support Tools: Effects on Search and Consumer Decision Making 미리보기
저자
Diehl, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Personal Possessions in the Workplace: The Influence of the `Alternative Familya?? of the Corporation on Consumption' 미리보기
저자
Tian, K.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴