충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
6/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
Postpurchase, Intertemporal Consumption Behavior 미리보기
저자
Khare, A.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
Potential Contributions from Contemporary Social Science Literature: Expanding Cultural Understanding in Consumer Research 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Radighieri, J.; Tansuhaj, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
Potential Contributions from Contemporary Social Science Literature: Expanding Cultural Understanding in Consumer Research 미리보기
저자
Dogerlioglu-Demir, K.; Radighieri, J.; Tansuhaj, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
Potential Moderators for Comparison Standards in Consumer Satisfaction Formation: Some Exploratory Findings 미리보기
저자
Park, J.-W.;Choe, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
Poverty Consumption: Consumer Behaviour of Refugees in Industrialized Countries 미리보기
저자
Kriechbaum-Vitellozzi, E.; Kreuzbauer, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
Poverty Consumption: Consumer Behaviour of Refugees in Industrialized Countries 미리보기
저자
Kriechbaum-Vitellozzi, E.; Kreuzbauer, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
Power and Donation: Does Perceived Power Decrease or Increase Charitable Contribution? 미리보기
저자
Dai, X.; Fries, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
Practice Consumption and Value Creation: Advancing the Practice Theoretical Ontology of Consumption Community 미리보기
저자
Hartmann, B.J.; Wiertz, C.; Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
Practice What You Preach? 미리보기
저자
Chugani, S.; Broniarczyk, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
Practicing Existential Consumption: The Lived Meaning of Sexuality in Advertising 미리보기
저자
Elliott, R.;Ritson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
Precommitment Bias in the Evaluation of a Single Option: The Importance of Evaluative Disposition 미리보기
저자
Bond, S. D.; Carlson, K. A.; Meloy, M. G.; Russo, J. E.; Tanner, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
Precommitment Bias in the Evaluation of a Single Option: The Importance of Evaluative Disposition 미리보기
저자
Bond, S. D.; Carlson, K. A.; Meloy, M. G.; Russo, J. E.; Tanner, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
Predecision Processes in Consumer Choice: Effects of Prior Knowledge on Aspects of Decision Structuring 미리보기
저자
Coupey, E.;Bodur, O.;Brinberg, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
Predicting Ad Response Over Time: A Comparison of Arousal and Ad-Liking to Outcomes of Explicit Memory 미리보기
저자
Braun-LaTour, K. A.; LaTour, M. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
Predicting Buyers' Selection of Interpersonal Sources: The Role of Strong Ties and Weak Ties 미리보기
저자
Kiecker, P.;Hartman, C. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
Predicting Buyers' Selection of Interpersonal Sources: The Role of Strong Ties and Weak Ties 미리보기
저자
Kiecker, P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
Predicting Others' Behavioral Frequencies: The Role of Judgment Strategy, Knowledge, and Regularity 미리보기
저자
Bickart, B.; Phillips, J. M.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
Preference Exploration and Learning: The Role of Intensiveness and Extensiveness of Experience 미리보기
저자
Hoeffler, S.; Ariely, D.; West, P.; Duclos, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
Preference Exploration and Learning: The Role of Intensiveness and Extensiveness of Experience 미리보기
저자
Hoeffler, S.; Ariely, D.; West, P.; Duclos, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
Preference Fluency in Sequential Customization: The Unexpected Ease or Difficulty of Product Feature Decisions 미리보기
저자
Wilcox, K.; Song, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴