충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
7/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
Preference Fluency in Sequential Customization: The Unexpected Ease or Difficulty of Product Feature Decisions 미리보기
저자
Wilcox, K.; Song, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
Preference for Control and Its Effect on the Evaluation of Consumption Experiences 미리보기
저자
Botti, S.; McGill, A.; Iyengar, S. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
Preference Reversals Induced by Screening: Biasing Effects of a Two-Stage Decision Task 미리보기
저자
Chakravarti, A.; Janiszewski, C.; Ulkumen, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
Preferences for Food with Nutrition and Health Claims in a Close-to-Realistic Choice Context 미리보기
저자
Aschemann, J.; Hamm, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
Preferences for Food with Nutrition and Health Claims in a Close-to-Realistic Choice Context 미리보기
저자
Aschemann, J.; Hamm, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
Pre-Purchase, External Information-Search Behavior of an Assimilating Hispanic-American Population 미리보기
저자
D Rozario, D.; Williams, J. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
Preserve Self or Impress Others: Mortality Proximity and Guilt Advertising 미리보기
저자
Lee-Wingate, S.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
Preserve Self or Impress Others: Mortality Proximity and Guilt Advertising 미리보기
저자
Lee-Wingate, S.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
Presidential Address: The Value of Theory in Consumer Research 미리보기
저자
Tybout, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
Pretty Woman or Erin Brockovich? Unconscious and Conscious Reactions to Commercials and Movies Shaped by Fairy Tale Archetypes-Results from Two Experimental Studies 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Domke, A.; Bartmann, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
Pretty Woman or Erin Brockovich? Unconscious and Conscious Reactions to Commercials and Movies Shaped by Fairy Tale Archetypes-Results from Two Experimental Studies 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Domke, A.; Bartmann, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
Prevention, Promotion, and the Adoption of New Products 미리보기
저자
Herzenstein, M.; Posavac, S. S.; Brakus, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
Price Awareness of Consumers Exposed to Intense Retail Rivalry: A Field Study 미리보기
저자
Seiders, K.;Costley, C. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
Price Awareness of Consumers Exposed to Intense Retail Rivalry: A Field Study 미리보기
저자
Seiders, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
Price-Based Expectations 미리보기
저자
Gneezy, A.; Gneezy, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
Price Comparisons as Information about Personal Competence and Relational Value: The Influence on Perceived Fairness 미리보기
저자
McShane, L.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
Price Matching Guarantees as Signals of Value: The Role of Perceived Risk and Estimate of Lowest Market Price 미리보기
저자
Dutta, S.; Biswas, D.; Biswas, A.; Pullig, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
Price Matching Guarantees as Signals of Value: The Role of Perceived Risk and Estimate of Lowest Market Price 미리보기
저자
Dutta, S.; Biswas, D.; Biswas, A.; Pullig, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Price-Matching Refunds and Consumer Price Perceptions: Effect on Store Price Image and Processing of Price Information 미리보기
저자
Lurie, N.; Srivastava, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
Price on the Top of the Price: Effect of Sales Tax and Product Price on Consumers' Estimates of the Total Purchase Price 미리보기
저자
Makienko, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴