충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : P]
278건 중 278건 출력
9/14 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
161.
서명
Product Assortment and Variety-Seeking in Consumer Choice 미리보기
저자
Chernev, A.; McAllister, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
162.
서명
Product Attribute Evaluations: Role of Consumer Experience and Halo Effects 미리보기
저자
Long-Tolbert, S.; Till, B. D.; Swaminathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
163.
서명
Product Attribute Evaluations: Role of Consumer Experience and Halo Effects 미리보기
저자
Long-Tolbert, S.; Till, B. D.; Swaminathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
164.
서명
Product Bundles and the Compositional Nature of Contextual Information 미리보기
저자
Rice, D.; Cooke, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
165.
서명
Product Bundles and the Compositional Nature of Contextual Information 미리보기
저자
Rice, D.; Cooke, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
166.
서명
Product Design Perception and Brand Categorization 미리보기
저자
Kreuzbauer, R.; Malter, A. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
167.
서명
Product Failure and Warranty Purchase: Their Effects on Target-Specific Emotions and Attitude toward the Brand 미리보기
저자
Karande, K.; Gopinath, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
168.
서명
Product Form Bundling and Its Implications 미리보기
저자
Koukova, N. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
169.
서명
Product Involvement vs. Product Motives as Moderators of the Effects of Ad-evoked Feelings: An Analysis of Consumer Responses to 1,100 TV Commercials 미리보기
저자
Geuens, M.; Pham, M.T.; De Pelsmacker, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
170.
서명
Production and Reproduction of Consumer Culture in Virtual Communities 미리보기
저자
Darmody, A.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
171.
서명
Production and Reproduction of Consumer Culture in Virtual Communities 미리보기
저자
Darmody, A.; Kedzior, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
172.
서명
Product Meaning and Consumer Creativity 미리보기
저자
Herd, K.; Pew, E.; Warren, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
173.
서명
Product Meaning and Consumer Creativity 미리보기
저자
Herd, K.; Pew, E.; Warren, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
174.
서명
Product or Cause? The Impacts of Product Type and Cause Framing in Cause-Related Marketing Advertising 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
175.
서명
Product Placement: Developing Concepts, Constructs and Measures 미리보기
저자
Scott, J.; Craig-Lees, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
176.
서명
Product Placement: Developing Concepts, Constructs and Measures 미리보기
저자
Scott, J.; Craig-Lees, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
177.
서명
Product Placement Effects: Product-Character Associations (PCAs) in Sitcoms 미리보기
저자
Russell, C. A.; Stern, B. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
178.
서명
Product Symbolism, Self Meaning, and Holistic Matching: The Role of Information Processing in Impulsive Buying 미리보기
저자
Burroughs, J. E
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
179.
서명
Product Symbolism, Self Meaning, and Holistic Matching: The Role of Information Processing in Impulsive Buying 미리보기
저자
Burroughs, J. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
180.
서명
"Professors", "Get-Me-Dones", and "Moochers": How Car Salespeople Experience Their Customers 미리보기
저자
Felcher, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴